Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Studio 20th Century bude užívat oba formáty příští generace DVD

Redakce MAM5. 10. 2004

Filmové studio 20th Century Fox bude využívat oba formáty příští generace DVD. Společnost oznámila, že se přidala ke skupině Blu-ray, kterou vede japonský elektronický koncern Sony. Hodlá ale nadále využívat i konkurenční formát HD DVD.
Twentieth Century Fox je například distributorem Hvězdných válek či Titaniku. Společnost dnes oznámila, že se stala členem asociace Blu-ray Disc Association. Zastánci obou technologií bojují o filmová studia, aby filmy vydávala na discích jejich formátu. Jde o podobnou bitvu, jaká se odehrála před dvěma desítkami let mezi formáty videokazet VHS a Beta.
Spolupráce Twentieth Century Fox je dalším úspěchem pro Blu- ray, do níž patří i nizozemský Philips a korejský Samsung. Cílem skupiny je zavést nové formáty, které by se využívaly při výrobě DVD přehrávačů a dalších zařízení. Twentieth Century Fox je 14. členem asociace, napsala agentura Reuters.
Stejný cíl sleduje i konkurenční skupina, která prosazuje technologii HD-DVD a která má v nynějším boji navrch. O jejím návrhu již hlasovalo takzvané DVD fórum, které novou technologii přijalo za standard. DVD fórum je globální sdružení asi 220 výrobců elektroniky a mediálních společností. Do skupiny patří koncern NEC nebo další japonská společnost Toshiba.
Obě konkurenční skupiny se v zásadě shodují pouze v tom, že v novém formátu bude hrát klíčovou roli modrý laser, zatímco dnešní přístroje využívají červeného laserového paprsku. Modré světlo má kratší vlnovou délku a nová technologie především umožňuje záznam mnohem většího objemu dat. Každá skupina má ale jiné představy o tom, jak bude nová technologie pracovat.

×

Firma KPN zahájí digitální televizní a rozhlasové vysílání

Starší článek

Český psychiatr podle Time hrdinou roku 2004

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Youtube.com | Fevoluce

VIDEO: „Na jihu to mám v Malíku“. Čtvrtníček opět paroduje fotbalové …

Iniciativa Fotbalová evoluce postavila povedenou kampaň na legendární hře „Ivánku, kamaráde, můžeš mluvit?“ vycházející z osobitého stylu…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Lions Live kreativcům poradí, jak uspět v roce 2021

Pořadatelé festivalu Cannes Lions spouští další týdenní sérii přednášek, případových studií i představování nástrojů, které se budou hodit pro…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Jan Kaláb: Kdybych začal někomu dělat reklamu, asi bych tím ztratil

Český umělec věnující se street artu a graffiti se po reliéfních obrazech chystá do budoucna více zaměřit na sochy. „Už se dva roky…
25. 2. 202124. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více