Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Severočechům vadí vstupy regionálních studií

Redakce MAM13. 10. 2004

Zákazníkům kabelové televize Karneval v severních Čechách, kteří využívají nejlevnější nabídku, přerušují od začátku října na čtyři hodiny denně vysílání TV Prima regionální televizní studia Dakr a Lyra. Diváci proti tomu protestují, Karneval ale poukazuje na nutnost dodržování zákonných nařízení. O zařazení regionálního zpravodajství rozhodla Rada pro rozhlasové a televizní vysílání, řekl mluvčí firmy Jan Hlaváč.
“Karneval nemá z úprav vysílání TV Prima žádný prospěch. Naopak společnost čelí na základě dodržování zákona a požadavků zastupitelstev severočeských měst vlně neoprávněné kritiky svých zákazníků,” uvedl obchodní a marketingový ředitel firmy Dušan Jelínek.
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání zahájila loni na podzim s firmou Karneval správní řízení kvůli nedodržování ustanovení o zařazení zpravodajství regionálních studií. “Snažili jsme se tehdy vyhovět námitkám zákazníků a zařadili jsme i do nejnižší nabídky program TV Prima bez regionálních vstupů. Pokud bychom však v této praxi pokračovali, hrozila by nám pokuta,” doplnil Jelínek.
Karneval se podle něj snaží najít kompromisní řešení, které by vyhovovalo všem. “TV Prima a obě regionální studia by mohly vysílat v jednom programu bez přerušování již zahájených pořadů. Prostor pro dohodu existuje, záleží jen na dobré vůli jejich zástupců,” dodal.
Studio Dakr zabezpečuje zpravodajství z Chomutovska, Mostecka a Teplicka a vysílá na stanici TV Prima od 06:00 do 07:00 a odpoledne od 17:00 do 18:00. Studio Lyra informuje o dění v regionech Ústecka a Děčínska vždy od 07:00 do 08:00 a od 18:42 do 18:55.
Za nejlevnější nabídku mini platí zákazníci společnosti Karneval Media 149 korun měsíčně. Program TV Prima bez přerušování si mohou naladit uživatelé Karnevalu, kteří využívají nabídku 33 televizních programů. Ta je ale o 350 korun měsíčně dražší.
Pod značkou Karneval vystupují od loňského podzimu společnosti Intercable a TES Media. Ty mají od poloviny ledna společné vlastníky, když společnost Intercable ovládlo konsorcium firem JP Morgan Partners, AIG a Baring Communications, jež má většinu v TES Media. Obě firmy nabízejí od října služby za jednotné ceny a mají zhruba 270 000 zákazníků.

×

Přichází soumrak obchodů s hudbou

Starší článek

Každá sedmá elektronická zpráva je infikována virem

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Goodkin zajistí marketing skupiny Assa Abloy pro střední a východní Evropu

Tříkolové výběrové řízení probíhalo od května, účastnilo se ho pět agentur. Goodkin díky vítězství strategicky a kreativně povede…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

EMD consultants pomohou školám Maple Bear se vstupem na český trh

Značka škol Maple Bear Global Schools plánuje vstup na český trh, chce proto oslovit místní podnikatele v oblasti vzdělání, kteří by se…
1. 3. 20211. 3. 2021
Newsletter

Vydavatelství A 11 vstoupilo do segmentu křížovek. Luštění zažívá …

Společnost A 11 začala vydávat tři nové křížovkářské magazíny s klasickým švédským luštěním: sorry křížovky s vtipnou tajenkou za 39 korun, Mladý svět…
1. 3. 202126. 2. 2021
Newsletter

VIDEO: Místo kontejneru obývák. Kanada vyvrací mýty o obchodu s lidmi

Vládní kampaň vytvořená ve spolupráci s agenturou Banfield bojuje s tím, že v Kanadě každou třetí oběť obchodování s lidmi…
1. 3. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více