Sazka vyhlásí tendr na vysílání loterií

27. 10. 2004 09:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Sazka vyhlásí výběrové řízení na vysílání svých losovacích her Sportka, Šance, Šťastných 10, Šance Milión a Euromilióny. V tendru se rozhodne, kdo je bude vysílat v příštím roce, případně i déle. Hry v současné době vysílají Česká televize a Prima. Tendr se však nebude týkat T- Mobile Renty na Nově, informoval mluvčí Sazky Zdeněk Zikmund.
Všechny tři celoplošné televize se hodlají výběrového řízení zúčastnit.
Podle Zikmunda chce Sazka nejpozději na přelomu října a listopadu rozeslat ČT, Primě a Nově dopis s nabídkou na účast v tendru. Do konce listopadu hodlá nabídky vyhodnotit, v prosinci by pak Sazka chtěla s vítězem či vítězi tendru podepsat smlouvu. „Podle nabídek se rozhodneme, zda budeme pořady vysílat na jedné televizní stanici, nebo zda jejich vysílání nějakým způsobem rozdělíme mezi více partnerů,“ sdělil Zikmund.
Posledním prosincovým dnem letošního roku skončí šestiletá smlouva Sazky s ČT na vysílání loterií Sportka a Šťastných 10 s jejich prémiovými hrami Šance a Šance Milion. Na Nově Sazka vysílá soutěž T-Mobile Renta, na Primě pak Euromilióny. O T- Mobile Rentě je však už rozhodnuto. Na Nově bude pokračovat i v příštím roce, uvedl Zikmund.
Už z dřívějších vyjádření zástupců celoplošných televizí vyplynulo, že mají o vysílání těchto loterií zájem i do budoucna. „Do výběrového řízení se přihlásíme, neboť máme o spolupráci se Sazkou zájem,“ sdělil dnes mluvčí ČT Martin Krafl. Také podle mluvčí Primy Jany Malíkové se nic nezměnilo a televize má v úmyslu se tendru na loterie Sazky zúčastnit. Nova se do výběrového řízení přihlásí, sdělil již dříve její generální ředitel Petr Dvořák.
Televize nesdělily, jaké podmínky hodlají Sazce nabídnout. „Rozhodovat se budeme podle finančních podmínek, nabídnutého vysílacího času, sledovanosti a dalších kritérií,“ uvedl mluvčí Sazky. Nová smlouva či smlouvy však budou na kratší dobu, než současných šest let v případě ČT, podle Zikmunda maximálně na jeden až dva roky. Souvisí to prý s dynamickým vývojem na televizním trhu i s připravovaným digitálním vysíláním.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.