RRTV tendr na digitální licence nevyhlásila

20. 10. 2004 09:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání zatím nevyhlásila řízení na digitální televizní a rozhlasové licence. „Diskuze byla přerušena a budeme pokračovat ve středu,“ řekl místopředseda rady Jiří Šenkýř. Už dříve místopředseda rady uvedl, že RRTV by ráda vyhlásila řízení v říjnu, a do konce roku by tak mohla udělit první licence. To by znamenalo, že první digitální vysílání by mohlo začít v roce 2005, neboť držitel televizní licence je povinen začít vysílat do 360 dnů od udělení licence.
Televizních digitálních licencí přitom bude minimálně deset, rozhlasových pak ještě nejméně o čtyři více. RRTV totiž naplánovala pro každou ze tří hotových digitálních sítí po čtyřech televizních a šesti rozhlasových kanálech. Dva televizní a celkem čtyři rozhlasové jsou však určeny pro Českou televizi a Český rozhlas.
Rada se na svém dvoudenním pravidelném zasedání bude zabývat nejen digitalizací, ale také sponzorskými vzkazy v televizních stanicích. Ty rada považuje za neoddělenou reklamu. Rovněž má na programu žádost provozovatele kabelové sítě UPC o registraci parlamentního kanálu 24.cz a další technické záležitosti.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.