Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

RRTV tendr na digitální licence nevyhlásila

Redakce MAM20. 10. 2004

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání zatím nevyhlásila řízení na digitální televizní a rozhlasové licence. “Diskuze byla přerušena a budeme pokračovat ve středu,” řekl místopředseda rady Jiří Šenkýř. Už dříve místopředseda rady uvedl, že RRTV by ráda vyhlásila řízení v říjnu, a do konce roku by tak mohla udělit první licence. To by znamenalo, že první digitální vysílání by mohlo začít v roce 2005, neboť držitel televizní licence je povinen začít vysílat do 360 dnů od udělení licence.
Televizních digitálních licencí přitom bude minimálně deset, rozhlasových pak ještě nejméně o čtyři více. RRTV totiž naplánovala pro každou ze tří hotových digitálních sítí po čtyřech televizních a šesti rozhlasových kanálech. Dva televizní a celkem čtyři rozhlasové jsou však určeny pro Českou televizi a Český rozhlas.
Rada se na svém dvoudenním pravidelném zasedání bude zabývat nejen digitalizací, ale také sponzorskými vzkazy v televizních stanicích. Ty rada považuje za neoddělenou reklamu. Rovněž má na programu žádost provozovatele kabelové sítě UPC o registraci parlamentního kanálu 24.cz a další technické záležitosti.

×

Bontonland útočí s DVD

Starší článek

Nova natáčí seriál On je žena!

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více