Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Reuters připravuje vstup do domácností

Redakce MAM6. 10. 2004

Britská tisková agentura Reuters se podle listu Guardian připravuje na vstup do domácností. Pro firmu, která pobírá 90 procent příjmů za finanční informace, jež prodává bankám, makléřům a dalším institucím, jde podle Guardianu o výraznou změnu firemní strategie.
Prvním zpravodajským servisem v nové verzi multimediálního systému amerického výrobce počítačových programů Microsoft Windows XP Media Center PC bude právě televizní Reuters Channel, který bude financován prodejem reklamy. Guardian připomíná, že zpravodajství Reuters je až dosud záležitost velkoobchodu, protože agentura je prodává k dalšímu využití novinám a dalším mediálním klientům, nikoli přímo jednotlivcům, tedy spotřebitelům.
Spojení s Microsoftem je součástí širší strategie, kterou zavádí nový šéf Reuters Tom Glocer. Jejím smyslem je využít 154 let starou značku firmy přímo mezi spotřebiteli. “Naší ambicí je dělat více na spotřebitelském trhu,” řekl Guardianu Glocer. Jeho plány chtějí využít pověsti Reuters jako zdroje nestranného mezinárodního zpravodajství a využít nových technologií, jako je širokopásmový internet schopný přenášet i video.
Podle listu není jasný rozsah a finanční krytí nové strategie. Glocer řekl, že na to zatím není velký rozpočet. Guardian se domnívá, že tento strategický posun Reuters pravděpodobně zneklidní analytiky a investory. Reuters je veřejná akciová společnost, s jejímiž akciemi se obchoduje v Londýně, kde firma sídlí. City si podle Guardianu ještě pamatuje pokus Reuters prosadit se před čtyřmi lety na internetu, který zahrnoval útok na spotřebitelský trh, jenž selhal.
Glocerův plán přichází dva roky poté, co zahájil rozsáhlé tažení za snížení nákladů. Ačkoli jeho nové plány jsou zatím v počátku, Glocer považuje spotřebitelský trh za klíčový katalyzátor růstu Reuters po zmíněném racionalizačním programu. Jeho vedení je přesvědčeno, že v Reuters propásli zlaté příležitosti pro služby zaměřené přímo na veřejnost. Například když prodali svůj televizní zpravodajský servis kdysi dávno CNN místo, aby zavedli vlastní zpravodajský kanál, nebo když udělali podobnou dohodu s portálem Yahoo! na internetu.
Reuters už své video na internetu k dispozici dává. Považuje za velký úspěch, že má měsíčně asi 1,5 milionu zájemců, kteří se na její agenturní reportáže dívají.
Reuters má asi 2300 novinářů ve 197 odbočkách. Tím podle názoru vedení získává bezkonkurenční pokrytí mezinárodních událostí. Vedení Reuters je také přesvědčeno, že veřejnost si tuto značku na rozdíl například od BBC nebo CNN nespojuje s jednou zemí.

×

Tři čtvrtiny domácností jsou věrné jedné prodejně

Starší článek

Contactel na špici emailové komunikace

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Loni dosáhl Rohlik.cz obratu přes 300 milionů eur a měl kolem tři čtvrtě milionu zákazníků. Získané finanční zdroje použije Rohlik Group…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více