Prima má kreativní kapitánku

4. 10. 2004 09:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost FTV PREMIÉRA, držitel licence na vysílání Prima TV, informovala, že byla uvedena do funkce kreativní ředitelky Prima TV Jarka Sedláčková. V její působnosti jsou všechny záležitosti týkající se vizuálu televize Prima, grafická tvář televize Prima a self-promotion.
Sedláčková poslední rok působila jako editorka magazínu Style, v letech 2002 – 2004 se věnovala mediálnímu poradenství, od roku 2000 do roku 2001 byla vedoucí PR a Promotion České televize, před tím působila 5 let jako redaktorka a šéfredaktorka self promotion televize Nova.
„Každá televize musí mít svůj osobitý vizuální styl, který ji odlišuje od ostatních. V nejlepším případě takový, který způsobuje, že divák téměř neodtrhne oči z obrazovky – nejen kvůli bohatému programu, ale i proto, že svou televizi důvěrně zná a rád se dívá na její upoutávky či grafické předěly. A to je můj úkol na Primě: Sestavit a řídit profesionální tým kreativních lidí, kteří vytvoří atraktivní a kompaktní grafický kabátek Primy. S designem velmi úzce souvisí self promotion, tedy propagace pořadů a tváří této televize, jejíž styl je nutné taktéž zatraktivnit. Pevně doufám, že tyto změny nejvíce ocení ti, komu jsou adresovány – televizní diváci. Takže nás v televizi i mimo ni čekají pěkné časy,“ říká ke své práci v Prima TV Jarka Sedláčková.

-zem-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.