Přichází Nomatica

4. 10. 2004 08:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Evropský lídr v on-line prodeji digitálních fotoaparátů a videokamer, francouzská společnost Nomatica, vstupuje na trhy střední a východní Evropy.
Jedná se o první internetový obchod, který svůj více než 600stránkový katalog přeložil už do 21 světových jazyků včetně češtiny. Společnost postupně plánuje rozšířit jazykové verze svých stránek tak, aby pokryly celý kontinent. Aktuální průměrná návštěvnost stránek dosahuje 2 milionů přístupů měsíčně a počet jejich zákazníků už překročil 280 tisíc. Nomatica realizuje 45 % prodeje mimo území Francie.

-mon-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.