Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Předvánoční nákupy na splátky by měly stoupnout o pětinu

Redakce MAM5. 10. 2004

Nákupy zboží pomocí splátkových prodejů by měly před Vánocemi stoupnout oproti minulém roku o 15 až 20 procent. Vyplývá to z ankety mezi firmami, které financování na splátky poskytují. Největší zájem by měl být o DVD přehrávače, televizory s plazmovou obrazovkou či digitální fotoaparáty. Hitem by mohly být hračky či zimní zájezdy do tepla.
“V letošním roce očekáváme před Vánocemi proti stejnému období loňského roku nárůst objemu financování splátkového prodeje až o dvacet procent,” řekla mluvčí společnosti Cetelem ČR Irena Loukotová. Pro čtvrté čtvrtletí očekáváme meziroční nárůst přibližně o 15 procent, doplnil generální ředitel GE Capital Multiservis Jiří Pathy.
Vánočním nákupům dominuje především tzv. černá elektronika, uvedla PR manažerka Home Credit Finance Andrea Dobšíková. Letos předpokládá zájem zejména o DVD, televizory s plochou obrazovkou nebo domácí kina. Tento hlavní sortiment lze doplnit například výpočetní technikou nebo digitálními fotoaparáty, dodala.
Loukotová předpokládá, že před Vánocemi bude největší zájem o technické novinky jako digitální fotoaparáty, mobilní telefony s fotoaparátem, DVD či televizory s plazmovou obrazovkou. Pathy se v této souvislosti zmínil ještě o hi-fi přehrávačích.
Dobšíková odhadla, že hitem letošních Vánoc by mohl být stejně jako loni splátkový nákup hraček. “Stále častěji se prosazuje také nákup dovolené na splátky a bude jistě zajímavé sledovat, jak se prosadí nákup na splátky v období prodeje zimních zájezdů,” upozornil Pathy.
Hlavní sezona splátkového prodeje bývá před Vánocemi, avšak největší firmy v oboru zvýšily objemy obchodu o desítky procent již v letošním prvním pololetí. Za tímto vývojem stojí podle nich zejména akční nabídky. Před překotným zadlužováním domácností varovaly v minulosti například odbory či ČNB.

HN, čtk, 5. 10. 2004

×

Na Slovensku má doma počítač pouze třetina lidí

Starší článek

Firma KPN zahájí digitální televizní a rozhlasové vysílání

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více