Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Porota soutěže Zlatá pecka ocenila 20 reklamních prací

Redakce MAM8. 10. 2004

Dvacet reklamních prací ocenila letos porota desátého ročníku soutěže Zlatá pecka. Nejvíce ocenění, čtyři, získala pražská pobočka agentury Euro RSCG. Soutěž pořádá Asociace českých reklamních agentur (AČRA), která udělila i jednu čestnou Zlatou peckou. Tu obdržel Jiří Mikeš, dlouholetý předseda druhého reklamního profesního sdružení Asociace komunikačních agentur (AKA). Ceny držitelé převzali na slavnostním večeru v divadelním sále na Novotného lávce v Praze.
Porota v čele s hudebníkem a publicistou Ondřejem Hejmou vybírala z 219 přihlášených prací 49 reklamních agentur i zadavatelů reklamy. To je podle předsedy AČRA Pavla Brabce o více než stovku méně než loni, kdy soutěž zaznamenala rekord v počtu přihlášených prací za deset ročníků Zlaté pecky.
Více než polovinu z oceněných prací tvoří televizní a rozhlasové spoty, ale nechybí ani série plakátů, nabídkový katalog, dvouletý kalendář či pivní podtácky. “I když nemáme soutěžní kategorie, poměr televizních a rozhlasových spotů či plošné inzerce a dalších typů reklamy je přirozený, nesnažíme se to nijak regulovat,” řekl Brabec.
Součástí Zlaté pecky jsou také čtyři mediální ceny, které neuděluje porota, ale média. Letos je uděluje časopis Marketing & Media, Česká televize, agentura Regie Radio Music a deník Metro.

×

Značky světových firem ztrácejí sílu

Starší článek

Experti: Rozhlasové zprávy přežijí i v konkurenci nových médií

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více