Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Podle prvních měření peoplemetry sledují Slováci nejvíce Markízu

Redakce MAM18. 10. 2004

První výsledky peoplemetrových měření na Slovensku potvrdily, že nejsledovanější televizní stanicí je TV Markíza, na kterou se během prvních tří dnů měření (15. – 17. října) dívalo 32,2 až 34,1 procenta diváků. Sledovanost prvního programu veřejnoprávní STV se v těchto dnech pohybovala mezi 17,2 a 22,5 procenta. Třetí nejsledovanější TV Joj zaznamenala podíl 13,2 až 13,8 procenta. Informovaly o tom společnosti PMT a TNS SK, které průzkum organizují.
Více než desetiprocentní sledovanost získaly u Slováků české televizní stanice. Například v sobotu 16. října je sledovalo 13,7 procenta televizních diváků. Maďarské televize proti tomu sledovalo nejvýše osm procent lidí.
Největší přízni se u slovenských televizních diváků těší zpravodajské a sportovní pořady, které figurují v čele tabulkách sledovanosti všech televizí.
Oficiální provoz elektronického měření sledovanosti televizí se na Slovensku spustil v pátek. Na zavedení peoplemetrů se dohodly všechny čtyři celoplošné slovenské televize STV, Markíza, JOJ a TA3 koncem letošního ledna. Příchod peoplemetrů považují odborníci v letošním roce za jednu z nejvýznamnějších událostí na mediálním trhu.
Peoplemetrový výzkum umožní přesnější zjišťování sledovanosti televizí na slovenském mediálním trhu. Do výzkumu je zapojených 800 domácností, co představuje více než 2600 jednotlivců. Spuštění projektu peoplemetry předcházel 60denní testovací provoz nainstalovaných přístrojů. Cílem bylo otestovat chování vzorku lidí jako celku i jeho jednotlivých členů.
Spuštění projektu si vyžádalo náklady zhruba 55 milionů slovenských korun. Slovensko patří k posledním členským zemím Evropské unie, které měřilo sledovanost takzvanou deníčkovou metodou. V EU je peoplemetrové měření standardním způsobem zjišťování sledovanosti, v České republice se provádí od června 1996.

×

Sledovanost TV – 41. týden 2004 (4.10. – 10.10.)

Starší článek

Kampaň živí televize i celebrity

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více