Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Pivem roku 2004 mezi světlými ležáky Radegast Premium

Redakce MAM1. 10. 2004

Vítězem soutěže České pivo roku 2004 v kategorii světlé ležáky se v konkurenci 31 přihlášených značek stal Radegast Premium z Pivovaru Radegast, který patří Plzeňskému Prazdroji. Na druhém místě se umístilo Starobrno Ležák z pivovaru Starobrno a třetí místo obhájil Velkopopovický Kozel Premium z Pivovaru Velkopopovický Kozel. Výsledky soutěže vyhlásil Český svaz pivovarů a sladoven.
Mezi světlými výčepními pivy zvítězil mezi 26 přihlášenými značkami Janáček Patriot z uherskobrodského Pivovaru Janáček. Na druhém místě skončil loňský vítěz Starobrno Tradiční, na třetí příčce se umístil světlý výčepní Velkopopovický Kozel.
U přihlášených vzorků se vyhodnocovalo, která piva nejlépe chutnají. Součástí testování jsou i analytické rozbory. Ty zjišťují například původní koncentraci, obsah alkoholu, barvu a obsah oxidu uhličitého v nápoji. Posuzuje se také pěnivost, hodnota kyselosti pH a další parametry.
Novým vítězem novinářské ankety Naše pivo 2004, které se letos zúčastnilo rekordních 102 redakcí novin, časopisů, rozhlasových a televizních stanic, internetových médií i nezávislých novinářů, se stal Gambrinus z Plzeňského Prazdroje.
Druhé místo obsadil Pilsner Urquell od stejného výrobce. O třetí místo se podělil Bernard z Rodinného pivovaru Bernard a Budweiser Budvar z Budějovického Budvaru. Redakce nominovaly celkem 41 značek piv z tuzemské produkce. Pořadí se stanovilo prostým součtem jednotlivých nominací.
“České pivo jako národní nápoj se stalo pojmem doma i v cizině, je součástí naší historie i kultury a patří k tomu nejlepšímu, co reprezentuje naši zemi v zahraničí,” uvedl předseda Českého svazu pivovarů a sladoven Jan Veselý.
Soutěž České pivo navazuje na předchozí ročníky a akce pořádané v rámci zaniklého veletrhu Pivex. Soutěž se vyhlašuje pro piva vyrobená v ČR a stejně jako anketa Naše Pivo 2004 je součástí projektu České pivo. Tento projekt vyhlásil svaz pivovarů a sladoven v prosinci 1999. Základním úkolem projektu je seznámit veřejnost s historií i současností výroby piva, s tím, co pivo obsahuje a jakým způsobem ovlivňuje lidský organizmus. Dalším cílem projektu je rovněž zlepšení image piva, uvedl svaz pivovarů a sladoven.

×

Fotbalový šampionát v roce 2006 odvysílá Česká televize

Starší článek

Heinz: z malé zahrádky do celého světa

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více