Ověřovaný náklad periodického tisku – květen 2008 Redakce MAM7. 10. 2004 Ověřovaný náklad periodického tisku ABC ČR (ve formátu XLS) Audit prodaného nákladu periodického tisku provádí společnost ABC ČR, člen IF ABC (více na http://www.abccr.cz)
Marketing Foto: Unilever Unilever se zříká slova „normální“. Označení nevyhovuje spotřebitelům Společnost Unilever v rámci nové strategie Positive Beauty odstraní ze všech svých obalů a reklam na značky kosmetických přípravků… 9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing Logistický startup WeDo začne doručovat do stovky výdejních boxů WeDo přebírá stovku výdejních boxů Mallu a nabídne je i dalším partnerům. Po rebrandingu chystá další prudký rozvoj sítě. WeDo vzniklo loni… 9. 3. 20219. 3. 2021
Lidé Rado Jankovič je novým kreativním ředitelem v pražském Triadu V agentuře začínal před deseti lety. Za své kampaně získal v posledních letech spolu s týmem několik ocenění včetně ADC Awards, zlaté Effie,… 9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing Co dělat když vám giganti zablokují reklamní účty Řada firem už se potýkala se zablokováním účtu na Facebooku či Googlu. Dobrat se zpětné reakce nebývá jednoduché. Přitom paradoxně jasně podvodné… 9. 3. 20219. 3. 2021