Outdoor Akzent se změnil
Skupina Outdoor Akzent působí v České republice od 1. října 2004 pod novým vedením (viz. M&M 41/2004), v jehož čele je na pozici CEO Kamila Mortimer. Dalšími dvěma členy managementu jsou Jan Leitner zastávající funkci obchodního ředitele a Jana Konečná na pozici marketingové ředitelky skupiny. Vídeňská centrála Outdoor Akzent je dceřinou společností epa holdingu a do její kompetence spadá koordinace všech evropských poboček.
Cílem nového managementu je upevnit vedoucí pozici skupiny na billboardovém trhu a prostřednictvím jednotné strategie zabezpečit další rozvoj a úspěšné působení v oblasti venkovní reklamy pod společnou značkou Outdoor Akzent.
V České republice Outdoor Akzent zastřešuje společnosti Outdoor Billboard, Akzent Media, Český okruh a Megaboard 2000, které od srpna tohoto roku sídlí na společné adrese v ulici Karlova 27, 110 00 Praha 1. Billboardová síť skupiny čítá v současnosti přes 8 tisíc billboardů a drží v tomto segmentu 36% podíl na trhu.
-sch-