Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Oskar změní design obchodů

Redakce MAM18. 10. 2004

Mobilní operátor Oskar Mobil přistoupí ke kompletní změně vizuální podoby svých obchodů, kterých má po celé republice 40. Na přípravě nového designu spolupracoval s londýnským studiem Enterprise IG. Podrobnosti hodlá firma oznámit na tiskové konferenci pořádané tento týden.
Vedle toho spustil Oskar počátkem měsíce druhou fázi kampaně na pokrytí s netradičním kreativním konceptem. Tvoří ji 20 unikátních spotů, jež se vztahují k aktuálnímu zlepšení pokrytí signálem.
“Každý z nich je natočen v místě, kde jsme daný den zprovoznili novou BTS. To znamená, že když spustíme například novou BTS v Karviné, bude přesně v tento den v televizi reklama, jak náš hrdina obaluje část dolu Barborka,” vysvětluje hlavní myšlenku reklamy mluvčí Petr Šindler. Kampaň doplní další netradiční promotion.
Vedle rozdávání kondomů Durex (viz M&M č. 40 – “Jsme posedlí pokrytím… jako vy”) zaplatí Oskar ve vybraných městech majitelům psů za to, že své čtvernožce zabalí do oblečků ve stylu kampaně.

×

Mark/BBDO odešel z tendru Eurotelu

Starší článek

Dohoda: Sponzor Milionového páru Wrigley podpoří jiné pořady Novy

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: Ogilvy

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více