Oskar změní design obchodů
Mobilní operátor Oskar Mobil přistoupí ke kompletní změně vizuální podoby svých obchodů, kterých má po celé republice 40. Na přípravě nového designu spolupracoval s londýnským studiem Enterprise IG. Podrobnosti hodlá firma oznámit na tiskové konferenci pořádané tento týden.
Vedle toho spustil Oskar počátkem měsíce druhou fázi kampaně na pokrytí s netradičním kreativním konceptem. Tvoří ji 20 unikátních spotů, jež se vztahují k aktuálnímu zlepšení pokrytí signálem.
“Každý z nich je natočen v místě, kde jsme daný den zprovoznili novou BTS. To znamená, že když spustíme například novou BTS v Karviné, bude přesně v tento den v televizi reklama, jak náš hrdina obaluje část dolu Barborka,” vysvětluje hlavní myšlenku reklamy mluvčí Petr Šindler. Kampaň doplní další netradiční promotion.
Vedle rozdávání kondomů Durex (viz M&M č. 40 – “Jsme posedlí pokrytím… jako vy”) zaplatí Oskar ve vybraných městech majitelům psů za to, že své čtvernožce zabalí do oblečků ve stylu kampaně.