Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

O Miss World rozhodnou diváci

Redakce MAM18. 10. 2004

Zcela nový koncept soutěže o nejkrásnější ženu planety představili její organizátoři na televizním veletrhu Mipcom v Cannes. Do 54. ročníku soutěže, která má celosvětově obrovskou sledovanost, budou zapojeni i diváci – odpadá tak práce poroty, složené při takovýchto akcích tradičně z prominentů a “expertů na ženskou krásu”.
Čtvrtého prosince letošního roku budou tedy diváci ve 160 zemích moci hlasovat o nejkrásnější ženě (přihlášeny jsou zástupkyně 120 zemí) prostřednictvím telefonu, SMS, internetu a tam, kde již fungují systémy interaktivní televize, i pomocí dálkového ovládání.
Vyžádá si to samozřejmě mnohem vyšší náklady na použité technologie i jinou strukturu pořadu, ale to podle organizátorů vyváží napětí a šance diváků průběh volby přímo Miss ovlivnit.
Finále ve městě Sanja na jihočínském tropickém ostrově Hainan mají sledovat dvě miliardy lidí – předpokládá se tedy, že půjde o největší televizní hlasování všech dob. Volba Miss World patří podle organizátorů k největším televizním událostem světa. Je sice pravda, že zahájení olympijských her nebo zápasy mistrovství světa v kopané přitáhnou k obrazovkám ještě více diváků, ale ty se konají jednou za čtyři roky, kdežto Miss World každý rok.
Soutěž se dostala na první stránky světového tisku před čtyřmi lety, kdy se odehrál asi největší skandál v jejích dějinách – z plánované Nigérie byla na poslední chvíli přesunuta do Londýna, když vyvolala protesty mezi zdejšími muslimy, při nichž zahynulo na 200 lidí.

Hospodářské noviny, 18. 10. 2004, autor: (mkr)

×

Televizní stanice v Německu až teď objevují telenovely

Starší článek

Mark/BBDO odešel z tendru Eurotelu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více