Novým šéfem Eurotelu Michal Heřman

27. 10. 2004 15:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jednatelé mobilního operátora Eurotel jmenovali dosavadního zastupujícího ředitele Michala Heřmana generálním ředitelem firmy. Předcházelo tomu schválení Heřmana dozorčími radami Eurotelu i mateřského Českého Telecomu.
Heřman, který je zároveň výkonným ředitelem Telecomu pro transformaci a členem představenstva, ve funkci nahradil Terrence Valeskiho, který odešel před půl rokem kvůli sporům s vedením Telecomu. Své funkce v Telecomu bude Heřman zřejmě muset opustit.
Heřmana do funkce prosazoval generální ředitel a předseda představenstva Telecomu Gabriel Berdár. Šéf dozorčí rady Eurotelu a zároveň i stejného orgánu v Telecomu Jiří Hurych dával přednost řediteli TV Prima Martinu Dvořákovi.
Nový generální ředitel největšího tuzemského mobilního operátora ve firmě pracoval již v první polovině 90. let. Od roku 1996 byl pět let hlavním finančním ředitelem Eurotelu. Před loňským příchodem do Telecomu působil jako finanční ředitel Alfa Bank v Moskvě a předtím byl výkonným ředitelem pro finance v Komerční bance. Od přelomu dubna a května je rovněž jedním ze tří jednatelů Eurotelu.
Eurotel má zhruba 4,4 milionu zákazníků. Jeho konkurenty na desetimilionovém trhu jsou T-Mobile a Oskar Mobil. Telecom má od prosince v Eurotelu 100procentní podíl.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.