Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nové karlovarské periodikum má být protiváhou radničním listům

Redakce MAM29. 10. 2004

Karlovarský žurnál má být mimo jiné informační protiváhou k tiskovinám, které vydává například magistrát nebo krajským úřad. Žurnál distribuuje karlovarské vydavatelství Promenáda a do konce roku bude vycházet dvakrát měsíčně. Od příštího roku se z něj má stát týdeník, řekl dnes ČTK ředitel Promenády Petr Kulhánek. Podle něj chce periodikum poskytovat objektivní informace, byť podané v některých případech spíše bulvární nebo odlehčenou formou. “Jsme politicky nezávislí, nestojí za námi žádná podnikatelská lobby. Nehodláme nikoho cíleně napadat, ani karlovarský magistrát. Na druhou stranu ale máme pocit, že se k lidem ne vždy dostanou objektivní a úplné informace,” uvedl Kulhánek.
Karlovarský žurnál vyšel v nákladu 5000 kusů a podle Kulhánka je jeho vydávání financováno výhradně z inzerce. “O reálné výši nákladu se bude rozhodovat podle remitendy do konce roku. Ale předpokládáme, že by mohl zůstat na stejné úrovni. Zatím máme signály, že se prodává. Cena je stanovena na osm korun,” dodal Kulhánek.
Karlovarské radniční listy, které začal vydávat magistrát už v roce 1995, mají nyní náklad kolem 25 tisíc kusů. “Vycházeli jsme při stanovení nákladu z počtu domácností ve městě, jichž je zhruba tolik. Obyvatelům Karlových Varů jsou listy distribuovány zdarma do schránek,” řekla dnes ČTK šéfredaktorka radničních listů Hana Kaňovská.
Informační tiskovina krajského úřadu Karlovarský kraj začala vycházet loni na podzim. Podle mluvčí krajského úřadu Kateřiny Telínové se náklad nyní pohybuje kolem 132 tisíc kusů. Také tento list je distribuován obyvatelům kraje zdarma.

×

Česká kina měla letos v září vyšší tržby i návštěvnost

Starší článek

Elsa přinesla vavříny jen České televizi

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Unilever

Unilever se zříká slova „normální“. Označení nevyhovuje spotřebitelům

Společnost Unilever v rámci nové strategie Positive Beauty odstraní ze všech svých obalů a reklam na značky kosmetických přípravků…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Logistický startup WeDo začne doručovat do stovky výdejních boxů

WeDo přebírá stovku výdejních boxů Mallu a nabídne je i dalším partnerům. Po rebrandingu chystá další prudký rozvoj sítě. WeDo vzniklo loni…
9. 3. 20219. 3. 2021
Lidé

Rado Jankovič je novým kreativním ředitelem v pražském Triadu

V agentuře začínal před deseti lety. Za své kampaně získal v posledních letech spolu s týmem několik ocenění včetně ADC Awards, zlaté Effie,…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Co dělat když vám giganti zablokují reklamní účty

Řada firem už se potýkala se zablokováním účtu na Facebooku či Googlu. Dobrat se zpětné reakce nebývá jednoduché. Přitom paradoxně jasně podvodné…
9. 3. 20219. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Rado Jankovič je novým kreativním ředitelem v pražském Triadu
Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více