Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nová Komora PR chce mapovat a kultivovat trh

Redakce MAM5. 10. 2004

Zmapovat trh služeb public relations po celé České republice a přispět k jeho kultivaci chce nově založená Komora Public Relations (KoPR), která má nyní 13 členů. Podle představitelů Komory PR byl dosud v oboru citelně znát důraz na hlavní město Prahu a ostatní regiony zůstávaly mimo zorné pole profesního sdružení PR agentur.
“Chtěli jsme vytvořit platformu pro méně známé PR agentury. Budeme se snažit o důsledné mapování PR trhu po celé ČR tak, abychom získali co možná nepřesnější obraz o možnostech a potřebách jednotlivých regionů. Myslíme si, že pouze pražský pohled na PR není příliš objektivní,” řekl dnes novinářům člen představenstva KoPR Roman Bajčan.
Podle představitelů KoPR je tuzemský trh PR služeb stále nepřehledný. “Obor PR nemá nejlepší pověst a panuje v něm poměrně velká anarchie. Chceme proto definovat tento trh a rozdíl mezi jednotlivými komunikačními obory,” podotkl předseda představenstva KoPR Mikoláš Černý.
V ČR již od roku 1995 funguje Asociace Public Relations Agentur, která nyní sdružuje 24 členských agentur, mezi nimiž jsou největší hráči českého trhu s PR jako AMI Communications, EMC, Ogilvy PR, Donath-Burston-Marsteller a další. “KoPR se nechce a nebude vymezovat vůči existujícím oborovým asociacím či sdružením. Naopak nabízí svým členům nové možnosti realizace bez svazujících omezení,” podotkl Bajčan.
Základním kritériem pro přijetí do KoPR je podle Černého splnění podmínek etického a profesního charakteru. V PR agenturách ucházejících se o členství v KoPR by například neměli působit lidé bez lustračního osvědčení. “Chceme ale sdružovat agentury bez omezujících kritérií, jako je například výška obratu či počet zaměstnanců,” uvedl Černý.
Obrat 13 členských agentur KoPR za prvních šest měsíců letošního roku činil 80 milionů korun. KoPR byla nedávno přijata do celosvětové organizace Global Alliance, která sdružuje asociace a odborníky v oboru PR. Global Alliance nyní zastřešuje 28 asociací, které reprezentují 75 000 individuálních členů.

×

Ceny Elsa budou novou televizní obdobou ocenění Český lev

Starší článek

Manažerka chce podnikat i za zdmi vězení

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více