Nová auta nejdou dobře na odbyt

14. 10. 2004 09:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Prodej nových osobních aut v západní Evropě pokračoval v září v poklesu třetí měsíc za sebou. Registrace nových vozů se v září snížily o 0,6 procenta na 1,35 miliónu. Prodej aut se tak za prvních devět měsíců roku zvýšil o 1,5 procenta na 11,2 miliónu vozů. Uvedla to asociace evropských automobilek ACEA.
Slabý odbyt vozů byl na čtyřech z pěti hlavních západoevropských trhů. Pokles registrací zaznamenaly Německo, Británie, Francie a Itálie, z velkých ekonomik šel nahoru odbyt aut jen ve Španělsku. Údaje zahrnují původních 15 členů EU bez desítky nových zemí spolu s Norskem, Švýcarskem a Islandem.

HN, čtk, 14. 10. 2004

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.