Nárůst internetové reklamy v Británii

12. 10. 2004 13:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Výdaje na internetovou reklamu se v Británii v letošním prvním pololetí zvýšily o 76 procent ve srovnání se stejným obdobím loni. Podle Internet Advertising Bureau (IAB) činily v první polovině roku 266,8 milionu liber (asi 12 miliard korun).
Za posledních 12 měsíců výdaje na internetovou reklamu v Británii přesáhly 400 milionů liber. Do konce tohoto kalendářního roku by podle odhadu IAB měly prolomit hranici půl miliardy.
Výdaje do internetové reklamy podle IAB vytrvale rostou posledních osm čtvrtletí. Nyní přesáhly tři procenta celkových britských výdajů na reklamu.
Za tímto trendem je podle úřadu skutečnost, že spotřebitelé tráví na internetu stále více času, takže se více vyplatí je zkoušet oslovit i v tomto médiu. Pomáhá také fakt, že se zvyšuje kvalita a kreativita v oboru.
Podle ředitele IAB Dannyho Meadowse-Klua se nic nemění na integrovaném přístupu k reklamě. Nicméně zadavatelé a kreativní agentury nyní soudí, že role internetu by v reklamním mixu měla být ještě větší.
V České republice putovalo loni do reklamy na internetu 310 milionů korun.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.