Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Na Invex přijede méně domácích vystavovatelů

Redakce MAM5. 10. 2004

Na letošní veletrh informačních a komunikačních technologií Invex přijede do Brna zřejmě méně domácích vystavovatelů než loni. Naopak zastoupení zahraničních firem by se mělo zvýšit o pětinu na více než 100 expozic. Celkem letos Invex podle svého manažera Tomáše Uherka očekává 570 až 600 vystavovatelů, loni to bylo kolem 650 firem.
Invex se podle počítačového a telekomunikačního odborníka Jiřího Peterky postupně mění z klasické výstavy na soubor tematických konferencí, které nahrazují klasické prezentace firem na stáncích. Výstava samotná podle něj nepřinese příliš mnoho novinek, protože kvůli konkurenci si firmy nemohou dovolit je schovávat na říjnovou výstavu. “Navíc se z toho stává jakási výkladní skříň politiků a odborná část ustupuje do pozadí,” dodal.
Podle Uherka se Invex od 90. let postupně mění z přehlídky firem z oboru na akci, kde se prezentují jednotlivé produkty a řešení. Na veletrhu se s novým řešením pro podniky představí například společnost SAP, která v minulých letech nevystavovala. Organizátoři však přiznali, že se jim nepodařilo přilákat dostatek vystavovatelů spotřební elektroniky, protože jednání s firmami jako jsou Panasonic, Philips či Konica, které normálně na Invexu nebývají, zahájili pozdě.
Oproti loňskému roku se rozšíří pronajatá výstavní plocha zhruba o desetinu na 30 000 metrů čtverečních. K tomu přispěla zejména nová cenová politika Veletrhů Brno, díky které vystavovatelé získali více metrů za stejnou cenu. Více plochy budou mít expozice mobilních operátorů či podnikových informačních systémů.
Na akci ve dnech 11. až 15. října budou mít ze zahraničních společností opět nejsilnější zastoupení firmy z Tchaj-wanu. Na ploše v pavilonu B by se měly objevit téměř tři desítky podniků. Silné zastoupení budou mít i Hongkong a Čína. I letos se představí tradiční země jako Rakousko, Polsko, Německo a USA. Největším zahraničním vystavovatelem bude společnost Solid Works Deutschland v pavilonu A1.
Invexu by se letos mělo dostat výrazné podpory ze strany vlády, která v den zahájení veletrhu uspořádá v Brně své výjezdní zasedání a všichni její členové by se měli zúčastnit slavnostního otevření akce a poté si projít expozice.

×

Nejprodávanějšími slovenskými listy Nový čas, Sme, Pravda

Starší článek

Ceny Elsa budou novou televizní obdobou ocenění Český lev

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: Ogilvy

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více