Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Mobil má každé druhé jedenáctileté dítě

Redakce MAM8. 10. 2004

Někteří rodiče pořizují svým dětem mobilní telefon, sotva se jejich ratolesti naučí rozeznávat číslice a písmena. Vlastní telefon má zhruba osm procent sedmiletých dětí. S každým rokem věku pak rozšířenost mobilních telefonů mezi dětmi stoupá. Mezi jedenáctiletými školáky ho má přibližně každý druhý. Vyplývá to z šetření agentury Median mezi dětmi ve věku sedm až 11 let.
Mezi osmiletými má podle průzkumu mobilní telefon přes 12 procent oslovených. Ve skupině dětí o rok starších již ho vlastní téměř 30 procent dotázaných a mezi desetiletými je jejich počet ještě o devět procent vyšší.
Kromě telefonování děti využívají nejčastěji posílání textových zpráv. Takzvané esemesky píše a dostává zhruba 80 procent dětí. Polovina dotázaných si také krátí dlouhou chvíli hraním her na telefonu a 15 procent dětí využívá informační služby mobilních operátorů. Čtyři procenta oslovených dokonce získávají informace z internetu prostřednictvím funkce wap.
Šetření Market & Media & Lifestyle – TGI se od 1. května do 8. června letošního roku zúčastnilo 1530 dětí.
Počet aktivních mobilních telefonů v České republice přesáhl na konci letošního prvního pololetí deset milionů. Na sto Čechů tak nyní připadá téměř 99 přístrojů. Skutečný počet uživatelů však bude asi o pětinu nižší, protože někteří vlastní více SIM karet.

×

Češi a Slováci na internetu – stejní i rozdílní

Starší článek

Na Slovensku roste zájem o technologii DVD

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více