Microsoft a Swatch nabízejí hodinky se zábavou a zpravodajstvím

21. 10. 2004 11:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Americký softwarový obr Microsoft a švýcarský výrobce hodinek Swatch přišli na trh s novou řadou hodinek s bezdrátovým datovým spojením. Hodinky mimo jiné nabízejí zpravodajství včetně zpráv ze sportu a z burz či předpovědi počasí ze služby MSN Direct od Microsoftu.
„Je to nová cesta, jak získávat informace,“ uvedl předseda Microsoftu Bill Gates. Počítačem vybavené hodinky Swatch jsou ale zatím k dostání jen ve Spojených státech a v Kanadě.
Hodinky nabízejí tři úrovně služeb. Každá z nich přináší zdarma lokální informace o počasí, zpravodajské přehledy a burzovní indexy. Maloobchodní cena hodinek je 150 dolarů a je dvou až trojnásobná proti běžným hodinkám od švýcarského výrobce. Se softwarem od Microsoftu bude nyní k dostání 12 modelů takových hodinek Swatch.
Za 40 dolarů ročně navíc dostane uživatel více informací o počasí, osobní výběr ze zpravodajství, výsledky sportovních soutěží, ceny jednotlivých akcií, horoskopy a další informace. Za příplatek 60 dolarů ročně může uživatel dostávat vzkazy a kalendářové poznámky ze svého počítače, pokud používá program Microsoft Outlook.
Modely od Swatch a Microsoftu také nabízejí díky dohodě s vydavatelstvím Time Out aktualizované informace o oblastní kultuře a zábavě, včetně informací, které zvyšují šanci setkání jejich uživatele s celebritami.
Microsoft a Swatch začaly vyvíjet chytré hodinky před třemi lety. Společnosti představily nový výrobek v noci na dnešek a doba telefonu v náramkových hodinkách se zase o krok přiblížila. Aby hodinky mohly nabídnout služby, které má díky nim k dispozici komiksový detektiv Dick Tracy, musely by mít silnější baterie a menší čip, což zatím není ekonomické, napsala agentura Reuters.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.