Mark/BBDO odešel z tendru Eurotelu
Z tendru na zajišťování nadlinkové reklamy pro mobilního operátora Eurotel Praha se rozhodla odstoupit agentura Mark/BBDO. Její ředitel Petr Topinka odstoupení vysvětlil obavou z chystané privatizace Českého Telecomu, který by měl být prodán společně s Eurotelem, jejž vlastní. “Filozofie Mark/BBDO se zakládá na dlouhodobém strategickém partnerství, tak aby byl vzájemný vztah oboustranně přínosný. Díky chystané privatizaci Českého Telecomu (Eurotelu) možnost dlouhodobého partnerství v tuto chvíli nevidíme,” napsal v tiskové zprávě. Mluvčí Eurotelu Diana Dobálová odstoupení agentury z výběrového řízení potvrdila, nicméně uvedla, že s vítěznou agenturou plánuje Eurotel uzavření smlouvy na dva roky.
O rozpočet největšího domácího zadavatele reklamy se tak utkají vedle jeho stávajícího partnera Leo Burnett agentury Euro RSCG, McCann-Erickson, Ogilvy & Mather a Lowe GGK. Podle monitoringu společnosti TNS A-Connect nakoupil Eurotel v roce 2003 reklamní prostor v médiích za 960 mil. korun.