Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Letos nejsledovanější Hodina pravdy

Redakce MAM19. 10. 2004

Tři nečekané úkoly pro tři odhodlané rodiny, tři nadějné tréninkové týdny a třikrát drama při ostrém pokusu to je soutěž Hodina pravdy, jeden z pilířů sobotní večerní zábavy na prvním programu České televize. Její letošní desáté vydání nechybělo v programové nabídce ČT1 v sobotu 16. října a radost udělalo letos zatím největšímu počtu diváků. Tuto říjnovou Hodinu pravdy si totiž nenechalo ujít 1 764 000, tj. 20,8 % dospělých a 230 tisíc, tzn. 19,0 % dětí ve věku 4 až 14 let. V případě dospělých dalo přednost tomuto rodinnému zápolení před nabídkou ostatních televizních kanálů 42 z každé stovky diváků a v případě dětí tak učinilo dokonce 52 z každé stovky děvčat a chlapců v danou dobu u televizorů. Oproti dosavadnímu letošnímu průměru Hodiny pravdy bylo v sobotu v publiku víc jak dětí (o 15 tisíc), tak zejména dospělých (o 416 tisíc).
Jak je u Hodiny pravdy pravidlem, v řadách diváků i tentokrát převažovaly ženy (sledovanost 22,2 %) nad muži (sledovanost 19,2 %). Muži však zaznamenali lepší podíl na publiku 43 %, tedy o 2 % větší než ženy.
Zájem o Hodinu pravdy rostl s věkem až do 64 let (15-24letí: sledovanost 9,9 %, zatímco 55-64letí: sledovanost 28,0 %); u seniorů od 65 let výše sledovanost klesla na 27,0 %, což je mimochodem její druhá nejvyšší hodnota. Pokud jde o podíl na publiku, všechny věkové skupiny až na dvě ho měly větší než 40 %; jeho maximum ve výši 46 % připadlo 45-54letým. Hodnoty pod 40 % vykázali 35-44letí (38 %) a 15-24letí (34 %).
Z hlediska vzdělání se i tentokrát Hodina pravdy těšila největší přízni mezi diváky s nižším vzděláním. Maximální odezvu vyvolala u vyučených bez maturity (sledovanost 23,7 % při podílu na publiku 45 %) a dále u diváků se základním vzděláním (sledovanost 21,2 % s podílem na publiku 44 %). O něco menšího ohlasu dosáhla mezi diváky s úplným středním vzděláním (sledovanost 19,7 % při podílu na publiku 39 %). Nejnižší odezvu zaznamenali vysokoškolsky vzdělaní (sledovanost 11,6 % při podílu na publiku 28 %); síla jejich zájmu je v tomto směru stabilní od dosavadního letošního průměru se liší jen sledovanost, která je o 0,2 % větší, kdežto podíl na publiku má shodnou hodnotu).

-zem-

×

Factum: Počet lidí používajících počítač stoupl na 50 procent

Starší článek

Lidé hledají na webu ČSÚ nejčastěji inflaci a průměrné platy

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více