Komora PR garantem soutěže Firemní médium roku
Odborným garantem soutěže Firemní médium roku se stala Komora Public Relations (KoPR), která sdružuje firmy a jednotlivce zabývající se vztahy s veřejnosti. “Myslíme si, že Komora PR je tím správným odborným garantem zejména z hlediska obsahu a funkce firemních časopisů, magazínů a webových stránek,” řekl ředitel společnosti GoodCom Jiří Chvojka, jehož agentura je členem KoPR.
Šestý ročník soutěže Firemní médium roku 2004/2005 bude vyhlášen v lednu příštího roku. Akci pořádají společnosti GoodCom a Dynamic Relations, odborným garantem z hlediska grafiky je sdružení TypoDesignClub, garantem obsahu a funkce se nyní stala KoPR. Do pátého ročníku soutěže Firemní médium roku 2003/2004 přihlásilo 47 firem a 15 organizací veřejné správy celkem 89 médií.
KoPR je novým profesním sdružením profesionálů v oboru komunikace. V tuto chvíli má třináct členů a byla přijata do celosvětové organizace Global Alliance. “Cílem sdružení je nabídnout širší zastřešující organizaci hájící zájmy profesionálů v oboru public relations a komunikace obecně. Komora PR je otevřena všem agenturám, tiskovým mluvčím i samostatným mediálním konzultantům,” uvedl Roman Bajčan, člen představenstva KoPR. Základním kritériem pro přijetí je dodržení podmínek, zejména etického a profesního charakteru, které jsou obsaženy v kodexu KoPR.
-zem-