Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Komora PR garantem soutěže Firemní médium roku

Redakce MAM18. 10. 2004

Odborným garantem soutěže Firemní médium roku se stala Komora Public Relations (KoPR), která sdružuje firmy a jednotlivce zabývající se vztahy s veřejnosti. “Myslíme si, že Komora PR je tím správným odborným garantem zejména z hlediska obsahu a funkce firemních časopisů, magazínů a webových stránek,” řekl ředitel společnosti GoodCom Jiří Chvojka, jehož agentura je členem KoPR.
Šestý ročník soutěže Firemní médium roku 2004/2005 bude vyhlášen v lednu příštího roku. Akci pořádají společnosti GoodCom a Dynamic Relations, odborným garantem z hlediska grafiky je sdružení TypoDesignClub, garantem obsahu a funkce se nyní stala KoPR. Do pátého ročníku soutěže Firemní médium roku 2003/2004 přihlásilo 47 firem a 15 organizací veřejné správy celkem 89 médií.
KoPR je novým profesním sdružením profesionálů v oboru komunikace. V tuto chvíli má třináct členů a byla přijata do celosvětové organizace Global Alliance. “Cílem sdružení je nabídnout širší zastřešující organizaci hájící zájmy profesionálů v oboru public relations a komunikace obecně. Komora PR je otevřena všem agenturám, tiskovým mluvčím i samostatným mediálním konzultantům,” uvedl Roman Bajčan, člen představenstva KoPR. Základním kritériem pro přijetí je dodržení podmínek, zejména etického a profesního charakteru, které jsou obsaženy v kodexu KoPR.

-zem-

×

Dohoda: Sponzor Milionového páru Wrigley podpoří jiné pořady Novy

Starší článek

Sledovanost TV – 41. týden 2004 (4.10. – 10.10.)

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více