Přibližně každá sedmá elektronická zpráva je podle statistik infikována virem. Jen za loňský rok přitom prošlo kontrolou 509,1 milionu zpráv a nejhorším měsícem z hlediska výskytu počítačových infekcí byl červen. Odborníci proto zpracovali desatero, jak se proti virům chránit.
První zásadou pro dobrou prevenci je používání kvalitního antivirového programu. Důležité je dávat pozor na přílohy pošty, pravidelně získávat informace, dále aktualizovat a záplatovat. Uživatel musí ovlivnit to, co ovlivnit může, také šifrovat a dále využívat elektronický podpis. Nezbytné je pravidelně zálohovat a v případě potřeby kontaktovat odborníky. Ti také radí nedůvěřovat nikdy, nikomu a ničemu a uvedená pravidla dodržovat.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?