Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Interaktivní televize bude využívat GSM

Redakce MAM12. 10. 2004

Nové technologie výrazně změní televizní svět i způsoby, jakými se k divákům dostává nabídka jednotlivých stanic. Představa televizního programu, na jehož obsahu se podílejí diváci, není podle německého koncernu Sat.1Pro Sieben, vlastněného americkým miliardářem Sabanem, žádnou příliš vzdálenou vizí.
Projekt nazvaný Betty má proto divákům interaktivní televizi co nejvíce přiblížit už dnes. Hlavním komunikačním prostředkem přitom nebude obrazovka, ale dálkové ovládání s displejem. Diváci pomocí Betty mohou hlasovat o kandidátech reality show či rozhodnout, který z nabízených filmů má být odvysílán. Aby mohl služby Betty využívat, potřebuje divák kromě speciálního ovladače už jen adaptér, který se připojí k televizoru. Sat.1Pro Sieben tak reagují na nejnovější studii, která tvrdí, že interaktivní nabídku bude v budoucnosti využívat jen malá část diváků. Podle koncernu to nebude platit, pokud se televize už nyní budou snažit diváky na využívání interaktivity navyknout a ukázat jim, co všechno jim nabízí.
Jinou technologii představuje projekt, který na jaře příštího roku začnou testovat společnosti Nokia, Sony, O2 a NTL v Oxfordu. Asi 500 osob vybavených speciálními mobilními telefony se bude podílet na zkušebním provozu “televize pro mobily”. V nabídce bude 16 kanálů nabízejících pořady z kategorií zábava, sport, zpravodajství či hry.

Hospodářské noviny, 12. 10. 2004, autor: (MKR)

×

Invex nabídne vizi digitální domácnosti, internet i hry

Starší článek

Obchodní řetězce podle komory fotografů klamou zákazníky

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více