Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Intel chce notebookům dopřát luxusní vzhled podle módy

Redakce MAM26. 10. 2004

Výrobce mikročipů Intel chce nabídnout uživatelům moderních notebooků, aby si změnili svůj běžně vypadající přenosný počítač v luxusní módní doplněk. Zákazníci si přitom mohou vybrat, zda chtějí jednobarevnou variaci překrytou tenkou vrstvou křišťálu Swarovski, výrazně červené vzory na metalickém povrchu nebo jemnější verzi stejného vzoru v metalické zelené a šedé.
Pro limitovanou sérii 150 kusů povrchů různých velikostí, které lze použít na téměř všechny typy notebooků, si firma vybrala návrhy módního návrháře Rolanda Moureta. Návrhy jsou ovlivněny 20. lety minulého století ve stylu Art Deco.
Variace vychází ze vzorů, které dominují nejnovější Mouretově kolekci “Cruise collection” inspirované luxusním cestováním. V rámci “Cruise collection” se objevuje elegantní a lehké cestovní oblečení, což se podle zástupců Intelu ideálně hodí k notebookům s mobilní technologií Centrino, které zajišťují přístup k důležitým kontaktům, informacím a zábavě mimo jiné i na cestách.
Kromě proměny vnějšího povrchu notebooku se módní prvky dostávají i na obrazovky přenosných a stolních počítačů. Intel na svých stránkách nabízí ke stažení digitální verze povrchů, včetně obrázku na plochu, spořiče obrazovky a barevných schémat. Povrchy si zájemci mohou objednat na módních stránkách www.netaporter.com/ intellaptopchic.

×

Za ohňostroje a petardy se vydají stovky milionů

Starší článek

HBO přichází s novým formátem

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více