Hospodářské noviny mění vzhled
Hospodářské noviny od pondělí mění svou grafickou podobu, včetně loga na titulní straně, a nabídnou nové i pozměněné rubriky. Smyslem změn je list zpřehlednit a zvýšit čtenářský komfort, informoval zástupce šéfredaktora Jan Lipold.
Strana dvě bude patřit rubrice Agenda a hlavnímu tématu daného vydání. Pondělní Týden v ekonomice nabídne rozbor tří témat, která podle listu budou v následujících sedmi dnech ovlivňovat domácí i světovou ekonomiku. Jedna z nových rubrik budou v pátek Osobní finance. Na podnikatele je zaměřena rubrika Podnikání, která se od pondělí do čtvrtka rozšíří o jednu tiskovou stranu.
Hospodářské noviny jsou součástí světové skupiny ekonomického a finančního tisku Dow Jones-Handelsblatt a vycházejí pětkrát týdně od roku 1990. Vydává je akciová společnost Economia.
V červenci prodaly HN podle údajů kanceláře ověřování nákladu ABC ČR v průměru 65 562 výtisků denně.
V září získaly HN cenu od společnosti Media Tenor International za variabilitu zpravodajství ve srovnání s dalšími českými deníky. Tuto cenu deník obdržel potřetí za sebou.
-zem-