Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

HBO přichází s novým formátem

Redakce MAM26. 10. 2004

Televizní stanice HBO hodlá do Česka přinést nový formát zábavy. Pořad Na stojáka je založený na skečích jednotlivých herců střídajících se před mikrofonem a publikem. V prvních šesti půlhodinových dílech se tak sami proti všem představí známé i méně známé tváře, mimo jiné herci divadla Sklep, Martin Zbrožek či třeba Luděk Sobota. První díl uvede HBO 17. prosince večer, řekla programová ředitelka televizní stanice Věra Kasalová.
Producent pořadu Ondřej Trojan uvedl, že tento typ zábavného pořadu nemá v Česku tradici a jeho kořeny tkví v anglofonním prostředí. Tam jej nazývají stand up comedy. “Nicméně tradici to nemá ani v Polsku a funguje tam,” poznamenal Trojan. Právě úspěch tohoto pořadu v Polsku, kde se vysílá od roku 1998, přiměl HBO k jeho přenesení do Česka.
Šest půlhodinových dílů vzejde ze sestřihu dvou dvouhodinových živých představení v pražském Lucerna Music Baru, a to 31. října a 14. listopadu. V každém představení se před mikrofonem vystřídá řada známých i méně známých herců, kteří se budou snažit v krátkém několikaminutovém výstupu pobavit publikum. A to nejen vykládáním vtipů, ale i recitací básní, pantomimou či třeba tancem. Představení jsou přístupná veřejnosti a lze na ně zakoupit vstupenky, sdělili zástupci produkční agentury Total HelpArt.
“Stand up comedy nemá český překlad a název Na stojáka nám připadl nejpříhodnější. Je v něm obsaženo to, že showman na pódiu stojí a jeho jedinou pomůckou je právě mikrofon,” podotkl Trojan.
Podle něj je výběr vhodných osobností pro takový pořad v Česku přece jen trochu omezený. Tvůrci pořadu měli například jisté ambice začlenit do pořadu více “nestorů” než jen Luďka Sobotu. “Určitě bychom do budoucna ale chtěli vybírat oběma směry – vyzobávat i z těch hodně známých tváří i hledat tváře neznámé,” řekl Trojan.
Pořad Na stojáka hodlá placená televizní stanice vysílat vždy první pátek v měsíci, a to ve večerním čase kolem 22:00. Důvodem je obava z toho, že humor herců bude určen zejména pro dospělé publikum. Televize proto podle Kasalové raději zvolila pozdější čas vysílání, aby kvůli případným vulgarismům či slovním narážkám “nenarazila”. Na druhou stranu však podle tvůrců pořadu nechtějí hercům jejich čísla cenzurovat a nechat hranice humoru na nich. Nicméně, jak uvedl Martin Cepek za HBO, televizi by nevadilo, kdyby předváděný humor byl “na hraně, možná i za hranou”.

×

Intel chce notebookům dopřát luxusní vzhled podle módy

Starší článek

GE Multiservis rozjel masivní kampaň

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pixabay.com

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Newsletter

Problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenž teď to vypadá,…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více