Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Grey se spojuje s agenturou WMC

Redakce MAM25. 10. 2004

Domácí zastoupení reklamní sítě Grey se spojí s českou agenturou WMC. Nová agentura se bude jmenovat WMC/Grey. Podle slov ředitele a majitele WMC Tomáše Vondráčka se jedná o spojení strategické, neproběhl žádný odkup ani výměna majetkového podílu. “My nabízíme Grey silné zázemí ve strategickém plánování a podlinkových aktivitách, oni mezinárodní know-how a klienty,” řekl M&M Tomáš Vondráček s tím, že jeho nejbližším cílem je nalézt pro WMC/Grey novou pozici na trhu tak, aby agentura začala být znovu zajímavá pro velké klienty.
WMC (WM Communication Prague) původně vznikla jako sesterská společnost plzeňské mediální agentury West Media a postupem času se vypracovala až do kanceláří v Tančícím domě. Nabízí fullservisové reklamní služby, soustřeďuje se hlavně na oblast BTL a konzultantské služby v oblasti marketingových strategií. Mezi její klienty patří např. Carrefour, JVC, vermuty Garrone, sekty Freixenet, dovozce kondomů Pepino nebo nákupní centra Centro Zlín, Stodůlky, Královo Pole Brno a další. Kreativní oddělení WMC vedl Peter Chan, bývalý kreativní ředitel Ogilvy & Mather. Ten však do nově vzniklé agentury nepřejde, na této pozici zůstane dosavadní kreativní šéf Grey David Brada.
Spojení s WMC je pro Grey výsledkem ročního stabilizačního procesu. Poté, co přišel o svého hlavního klienta Škoda Auto a následně neudržel rozpočet Českého Telecomu, jenž mezeru po automobilce načas zaplnil, hrubý příjem agentury několik let konstantně klesal. Prvními známkami oživení stagnující agentury byly letošní výhry v tendrech společností Walmark (Original River Tonic) a Alphaduct (Korunní neperlivá), za niž agentura získala hlavní cenu na festivalu Golden Drum v Portoroži. Celosvětově Grey Global Group také pravděpodobně do konce roku změní vlastníka. Konkrétní sumu za jeho akcie už nabídla komunikační skupina WPP.

-Jindřich Jirásek-

×

Sanoma zavírá další časopis

Starší článek

Mluvčí ministerstva zdravotnictví odchází z úřadu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více