Gladiator III je na světě

13. 10. 2004 14:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Globe Internet (GI) a agentura Interactive House (IH) představily komplexní systém pro správu reklamních kampaní na internetu s názvem Gladiator III. Nová verze reklamního systému byla společně vyvíjena od ledna letošního roku a má přinést nové možnosti zejména pro mediální agentury a klienty. „Mezi samozřejmé možnosti reklamního systému patří mimo jiné statistiky s údaji o unikátních návštěvnících a IP adresách, dle stávající metodiky tak, jak jsou měřeny společností iAudit International na serverech,“ říká managing director IH Karel Jarušek s tím, že systém je připraven nabídnout jak velmi výhodnou cenu, tak i nové funkce dle přání a požadavků agentur a klientů. Interactive House se stává exklusivním prodejcem tohoto řešení, Globe Internet zajišťuje vývoj a technické zázemí.
„Nechceme být vnímáni pouze jako největší webhoster a registrátor domén, ale i jako přední vývojář komerčních internetových aplikací. Budoucnost tohoto společného projektu vidíme velice pozitivně. Spolupráce zkušené agentury a profesionálních programátorů umožnila vyvinout software splňující všechny požadavky mediálních agentur i klientů,“ vysvětlila PR managerka GI Alena Procházková.
Agentury a klienti mají nyní možnost vyzkoušet plnou verzi Gladiatora III po dobu 1 měsíce zcela bezplatně.

-sch-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.