Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Firma KPN zahájí digitální televizní a rozhlasové vysílání

Redakce MAM5. 10. 2004

Nizozemská telekomunikační skupina KPN vstoupí do digitálního televizního a rozhlasového vysílání. Firma se tak snaží kompenzovat pokles tržeb u tradičních hlasových telefonních služeb.
Společnost zahájí v Nizozemsku vysílání 18. října. Služba, jejíž součástí bude 25 televizních stanic a elektronický průvodce programem, bude zpočátku přístupná 2,7 milionu domácností a do konce roku 2006 pokryje celou zemi.
Signál se zatím bude přenášet vzduchem, strategií firmy ale zůstává nabízet služby přes televizní kabelové sítě, ke kterým ovšem dosud nemá přístup. Mluvčí společnosti uvedla, že KPN požádá telekomunikační úřad Opta o zpřístupnění těchto sítí v případě, že se jí nepodaří dosáhnout dohody s jejich provozovateli, napsala agentura Reuters.
Postup KPN kopíruje obdobné kroky dalších telekomunikačních operátorů, například švýcarského Swisscomu, a zdůrazňuje mizení hranic mezi telekomunikačními a kabelovými operátory.
Provozovatelé kabelových televizí si vybudovali silnou pozici v poskytování přístupu na internet a mnozí z nich nabízejí rovněž telefonní služby. Telekomunikační operátoři zase mají zájem o nabízení audiovizuálních služeb prostřednictvím svých sítí i pronajaté kabelové infrastruktury.
Firma KPN držela od roku 1995 podíl v Českém Telecomu prostřednictvím konsorcia TelSource, které vytvořila společně se společností Swisscom. Konsorcium svých 27 procent v Telecomu prodalo počátkem loňského prosince finančním investorům.

×

Předvánoční nákupy na splátky by měly stoupnout o pětinu

Starší článek

Studio 20th Century bude užívat oba formáty příští generace DVD

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více