Famufest poprvé s Českou spořitelnou

22. 10. 2004 16:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Koncept Nature Positive – od myšlenky k akci

Den Země je ve společnosti Mattoni 1873 každý den, sahá od cirkularity a snižování uhlíkové stopy až k obraně biodiverzity.

Reklama
SDG

S 21. ročníkem festivalu studentských filmů Famufest ’21, který se od 11. do 14. listopadu uskuteční v pražském divadle Archa, spojily své jméno značky Česká spořitelna, Jameson, Kodak a Oskar. Mediálními partnery festivalu jsou TV Óčko, Radio 1, týdeník Fan a internetový portál Seznam.cz.
V minulosti spolupracoval festival pouze se společností Kodak, generální partner Česká spořitelna, jako i hlavní partneři Oskar a Jameson investují do Famufestu poprvé.
Jameson podporuje také filmové festivaly v Cannes a Dublinu. Jeho spojení s filmem bylo výrazně komunikováno formou product placement ve snímku Mazaný Filip. Jameson spojil s festivalem také svou soutěž Každý snímek života má svou cenu – Nač ten spěch, kterou připravil ve spolupráci s týdeníkem Reflex.
Letos poprvé bude znělka festivalu zpracována formou 3D animace a ve vysílání TV Óčko se objeví ve dvou verzích a to v termínu od 1. do 21. listopadu. Námět a scénář je dílem kreativní dílny Hoch&Schtapller, režisérem je Viktor Vokjan.

-ger-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.