Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Factum Invenio: Problémem Invexu je získávání informací

Redakce MAM15. 10. 2004

Problematické získávání informací je podle průzkumu společnosti Factum Invenio slabinou letošního brněnského veletrhu Invex. Největší procento ze zatím dotázaných 3500 laiků i profesionálů vidí akci jako meziročně stejnou, ale s mírnou převahou negativ. Aktuální délka pět dní většině účastníků akce vyhovuje, řekl Petr Megela z tazatelské firmy Factum Invenio.
Velký rozdíl je v názoru na výši vstupného. Návštěvníci jej v nadpoloviční většině vidí jako odpovídající, ale jejich druhá část požaduje zlevnit. Naopak 70 procent vystavovatelů považuje nájem stánků za příliš drahý. Všichni si ale myslí, že vláda by mohla a měla dělat více pro podporu firem v oboru IT. “Invex přitahuje nové lidi v menší míře, drtivá většina je na akci opakovaně,” uvedl dále Megela.
Podle stanovené metodiky se po výstavišti pohybovalo dvanáct tazatelek, které provedly denně 120 až 130 průzkumů. Využívaly k tomu minipočítačů s aplikací Sunnysoft mResearch, používanou pro rychlé průzkumy například volební účasti. Jeden průzkum trval v průměru dvě minuty. Výsledky budou definitivně uzavřeny v pátek a souběžně budou na výstavišti i prezentovány.
Letošní Invex přilákal více než stovku zahraničních firem z 20 zemí, což je o pětinu více než loni. V příštím roce se veletrh uskuteční ve dnech 12. až 16. září a vymění si tedy termín s mezinárodním strojírenským veletrhem, který bude posunut na 3. až 7. října. Tento pro některé vystavovatele kontroverzní krok však průzkum nezahrnul, jeho pořadatelé však slíbili otázku zařadit ještě na poslední páteční den Invexu.

×

Cena moderátorům Demosthenes

Starší článek

Češi šetří na zubních kartáčcích

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více