Dohoda: Sponzor Milionového páru Wrigley podpoří jiné pořady Novy
Společnost Wrigley a televize Nova se dohodly na řešení situace, která vznikla zrušením reality show Milionový pár. Výrobce žvýkaček byl totiž jejím hlavním sponzorem. “Wrigley přesune sponzorské aktivity k jiným pořadům,” řekl David Bártík ze společnosti Mag Media, která Nově zajišťuje prodej reklamních časů. Bližší podrobnosti Nova ani Mag Media nesdělily. Podle Bártíka Nova žádný další podobný problém kvůli reklamě ve zrušeném Milionového páru nemá.
Nova zrušila vysílání “první skutečné české reality show” po čtyřech odvysílaných dílech před deseti dny. Jako důvod zástupci Novy tehdy uvedli, že tři z 12 účastnic točily pornovideo nebo se nechaly zvěčnit na pornofotografiích. Média ovšem začala spekulovat, že za zrušením pořadu je na poměry Novy nízká sledovanost. První díl vidělo 1,6 milionu diváků, další díly však vždy přilákaly méně zájemců.
Nova nyní chystá druhou řadu soutěže pěveckých talentů Česko hledá SuperStar, kterou hodlá vysílat od ledna. Finálový večer, po němž bude znám druhý vítěz této soutěže, diváci uvidí v červnu.