Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Dohoda: Sponzor Milionového páru Wrigley podpoří jiné pořady Novy

Redakce MAM18. 10. 2004

Společnost Wrigley a televize Nova se dohodly na řešení situace, která vznikla zrušením reality show Milionový pár. Výrobce žvýkaček byl totiž jejím hlavním sponzorem. “Wrigley přesune sponzorské aktivity k jiným pořadům,” řekl David Bártík ze společnosti Mag Media, která Nově zajišťuje prodej reklamních časů. Bližší podrobnosti Nova ani Mag Media nesdělily. Podle Bártíka Nova žádný další podobný problém kvůli reklamě ve zrušeném Milionového páru nemá.
Nova zrušila vysílání “první skutečné české reality show” po čtyřech odvysílaných dílech před deseti dny. Jako důvod zástupci Novy tehdy uvedli, že tři z 12 účastnic točily pornovideo nebo se nechaly zvěčnit na pornofotografiích. Média ovšem začala spekulovat, že za zrušením pořadu je na poměry Novy nízká sledovanost. První díl vidělo 1,6 milionu diváků, další díly však vždy přilákaly méně zájemců.
Nova nyní chystá druhou řadu soutěže pěveckých talentů Česko hledá SuperStar, kterou hodlá vysílat od ledna. Finálový večer, po němž bude znám druhý vítěz této soutěže, diváci uvidí v červnu.

×

Oskar změní design obchodů

Starší článek

Komora PR garantem soutěže Firemní médium roku

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Togethxr

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

WPP opět nakupuje, do sítě přibrala poskytovatele mobilních technologií

Největší komunikační síť světa oznámila další akvizici. Pod svou agenturu Wunderman Thompson přikoupila společnost NN4M, která poskytuje mobilní…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více