Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Do konce roku bude na trhu na 3000 filmů na DVD

Redakce MAM22. 10. 2004

Na 2600 filmových titulů na nosičích DVD mají v současné době k dispozici domácí filmoví fanoušci. Pavel Borowiec ze společnosti DVD Group, která se zabývá propagací a průzkumem trhu v této oblasti, předpokládá, že do konce roku se jejich počet zvýší na téměř tři tisíce.
“Domácí kino” se podle Borowiece v posledních letech stalo celosvětovým fenoménem. Vybavenost domácností přehrávači DVD vzrostla v Evropě z loňských 40 na 54 procent (v USA je k závěru roku budou mít tři čtvrtiny domácností). V Česku se jejich počet ve stejném období zvýší z necelých osmi na více než 15 procent.
“Žánrově je nabídka široká, širší než v kinech, a uspokojí také intelektuální publikum,” řekl Borowiec na dnešní prezentaci v Praze. Upozornil například na aktivitu společnosti Warner Home Video, která vydává i snímky Felliniho či Antonioniho.
Kolekci čtrnácti celovečerních filmů klasika filmového hororu Alfreda Hitchcocka mapujících tvorbu věhlasného filmaře od roku 1942 do poloviny 70. let minulého století připravila společnost Universal. Snímky se k fanouškům hrůzy na stříbrném plátně dostávají buď jednotlivě po 399 korunách či ve dvou sériích. Každá z nich obsahuje sedm titulů za 1999 korun. Filmexport vydává filmy zlatého fondu české kinematografie – na jednom nosiči vyšly filmy s Vlastou Burianem Anton Špelec, ostrostřelec a Hrdina jedné noci, na dalším komedie Ducháček to zařídí.
Podle Borowiece vzroste i počet prodaných DVD. Jestliže loni jich fanoušci zakoupili zhruba milion kusů, letos to bude dvakrát tolik. “Vedle tohoto množství se spousta DVD prodává jako příbaly časopisů – za rok je to dalších 700.000 kusů,” uvedl.
Prodej DVD posiluje i to, že jejich cena se neustále snižuje. Některé novinky se prodávají i za 499 korun, výjimkou nejsou snímky po 299 a 399 korunách. Mezi největší hity má patřit závěrečný díl Pána prstenů, který by jako první mohl překonat na českém trhu stotisícovou hranici. “Z domácích snímků by mohla jako první překonat počet 20.000 prodaných kusů DVD Troškova komedie Kameňák 2,” dodal Borowiec.
Úspěch očekává i od kasovních hitů Spiderman 2, který na druhém DVD doplní bonusy s kaskadérskými kousky, efekty či záběry z natáčení, a zejména druhého dílu animovaného Shreka, kterého dá firma Universal do prodeje i půjčoven 2. listopadu. Bonbónkem je kolekce pěti DVD se snímky Mumie, Mumie se vrací a Král Škorpión.

×

Teprve velké úspěchy přinášejí sportovcům lukrativní smlouvy

Starší článek

Deník Metro prohloubil ztrátu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více