Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Deník Metro prohloubil ztrátu

Redakce MAM22. 10. 2004

Švédský deník Metro, který se zdarma distribuuje v řadě světových velkoměst včetně Prahy, hospodařil ve třetím čtvrtletí letošního roku se ztrátou před zdaněním 10,5 milionu dolarů. Ve stejném období loni mělo Metro ztrátu 700 000 dolarů. Obrat společnosti však vzrostl na 61,6 milionu z 42,4 milionu dolarů ve stejném období loni.
Zároveň Metro rozšířilo okruh švédských měst, kde je tento deník k dostání. Zatímco dříve mohli Metro číst pouze lidé v trojici velkoměst Stockholm, Göteborg a Malmö i jejich bezprostředním okolí, nyní se spektrum rozrostlo o jedenáct menších měst. Metro ve zvýšené míře sází na mladé lidi v univerzitních a vysokoškolských oblastech.
Podle údajů zveřejněných deníkem Svenska Dagbladet neznamená rozšíření Metra po Švédsku změnu koncepce a větší přizpůsobení lokálnímu dění. Metro chce dále publikovat především zahraniční zpravodajství, hlavní domácí zprávy a novinky ze sportu, to vše v kombinaci se zábavnými texty. Také inzerce si zachová nynější celostátní a nikoli lokální charakter. Celkový náklad Metra ve Švédsku tak má zanedlouho dosáhnout hranice 600 000 výtisků denně.
První sesterské vydání dostalo stockholmské Metro v Praze, kde je list zdarma distribuován od léta 1997.

×

Do konce roku bude na trhu na 3000 filmů na DVD

Starší článek

V hlavním čase si minulý týden polepšily Nova a Prima

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více