Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Čtvrtletní zisk France Télécom stoupl o 5,2 procenta

Redakce MAM29. 10. 2004

Francouzská telekomunikační společnost France Télécom hospodařila ve 3. čtvrtletí letošního roku ze ziskem před zdaněním, odpisy a úroky (EBITDA) 4,86 miliardy eur, což je meziroční nárůst o 5,2 procenta. Výsledky byly příznivější než odhady analytiků. K růstu přispěla hlavně mobilní a internetová divize. Analytici očekávali zisk v rozmezí od 4,7 miliardy do 4,9 miliardy eur. Tržby společnosti se na srovnatelném základě, tedy bez zahrnutí akvizic a prodejů, zvýšily o 4,5 procenta na 12,04 miliardy eur.
Firma, která patří mezi nejzadluženější telekomunikační společnosti v Evropě, překvapila investory oznámením, že mobilní operátor Orange získal v Británii ve třetím čtvrtletí 140 tisíc nových zákazníků. Orange se na britském trhu v předchozím období potýkal s problémy a nedařilo se mu zvyšovat podíl na trhu. Celkem se počet zákazníků Orange ve třetím čtvrtletí zvýšil o 1,3 milionu na 52,2 milionu. Internetová společnost Wanadoo přilákala ve třetím čtvrtletí 400 tisíc nových klientů širokopásmových internetových služeb.
S problémy se však potýká divize pevného telekomunikačního spojení, kde panuje silná konkurence. Příjmy divize klesly o 1,3 procenta na 5,365 miliardy eur, napsala agentura Reuters.

×

Snowboarďáci: promarněná příležitost

Starší článek

Na Dušičkách vydělávají supermarkety, květinářství i trhovci

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více