Contactel na špici emailové komunikace
Nejlépe reagují v telekomunikačním sektoru v emailové komunikaci se svými zákazníky společnosti Contactel, Nextra, Tiscali a Inway. K tomuto zjištění došla výzkumná společnost United Interactive srovnáním pomocí tzv. Email Response Indexu.
Sběr dat probíhal v září 2004 (první pak v únoru letošního roku), přičemž bylo testováno opět 16 telekomunikačních společností a 3 mobilní operátoři. Průměrný ERI pro české telekomunikační firmy dosáhl v září hodnoty 73,0. Oproti první vlně výzkumu došlo ke zlepšení o více než 4 indexové body ( ERI únor 2004 = 68,8).
Nejvýraznějšího zlepšení dosáhly České radiokomunikace, které obsadily v první vlně poslední 16. místo a v současné době figurují na šesté příčce se zlepšením o více jak 44 indexových bodů. Na dotaz adresovaný v anglickém jazyce odpovědělo pouhých 44% testovaných telekomunikačních subjektů. V tomto ohledu došlo k výraznému zhoršení v konfrontaci s první vlnou výzkumu.
Průměrný ERI pro české mobilní operátory má hodnotu 83,3. Ve srovnání s první vlnou tak došlo ke zlepšení o více jak 20 indexových bodů (ERI v únoru bylo na 63,8).
-sch-
Pořadí Název společnosti ERI Index SCORE
1.Contactel 93,7
2.Nextra 91,6
3.Tiscali 91,6
4.Inway 90,8
5.Czech On Line 88,2
6.České radiokomunikace 86,6
7.Aliatel 83,6
8.Tele2 82,4
9.Broadnet 75,6
10.GTS 69,3
11.Dial Telecom 67,6
12.Pragonet 63,9
13.eTel 63,0
14.Skynet 61,3
15.Euroweb 59,2
16.Český Telecom 00,0
TOTAL ERI Telco průměr 73,0
Pořadí Mobilní operátor ERI Index SCORE
1.Český Mobil 88,2
2.T-Mobile 87,8
3.Eurotel 73,9
TOTAL ERI Mobile průměr 83,3