Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

CK Fischer: V zimě poroste zájem o cesty do exotických oblastí

Redakce MAM1. 10. 2004

Až o čtvrtinu letos poroste cestovní kanceláři Fischer prodej zájezdů do exotických oblastí, jako jsou Thajsko, Srí Lanka, Maledivy či Brazílie, informoval výkonný ředitel CK Fischer Jiří Jelínek. Růst poptávky po exotických cestách očekávají i další kanceláře.
Fischer plánuje letos v zimě prodat až 20 000 zájezdů k moři, z toho asi 12 procent do exotických míst. Poptávka po tradičních zimních přímořských oblastech, jako jsou Kanárské ostrovy, Egypt, Madeira, Tunisko, Kypr či Mallorca, bude podle Jelínka zhruba na úrovni loňska.
Čedok má pro zimu k moři zajištěny kapacity pro 25 000 klientů, a to hlavně do Egypta, Brazílie, Thajska a na Srí Lanku, řekl mluvčí CK Tomáš Brejcha. Zájem roste o exotiku, ale i o tradiční zimní přímořské oblasti ve Středomoří, a to až o 15 procent, dodal.
CK Exim Tours má letos také vyšší kapacity do exotických míst. Nové charterové lety chystá na Kubu, pokračovat budou lety do Brazílie, uvedl obchodní ředitel Jan Koláčný.
Kromě velkých cestovních kanceláří prodávají exotické zájezdy hlavně specialisté, třeba Eso ze skupiny Čedoku či Siam Travel.
Podle odhadu analytické firmy Mag Consulting by se letos v zimě mohlo na zájezdy k moři vypravit rekordních 80 000 Čechů. V předchozích letech přitom ročně cestovalo v zimě do teplých krajin 50 až 60 000 lidí.
Fischer začne zimní zájezdy prodávat v pátek. Podle Jelínka jsou ceny zájezdů letos v zimě na úrovni loňska. CK Fischer však očekává, že klienti za ně utratí v průměru o pět až osm procent více než loni. Je to dáno rostoucí poptávkou po kvalitnějším ubytování. Lidé v posledních letech stále více dávají přednost ubytování v luxusnějších hotelech a stravování minimálně formou polopenze, a stále častěji také all inclusive, tedy s veškerým jídlem a pitím v ceně.
Fischer se pod novým vedením chce zaměřit především na střední a vyšší klientelu. Chce se na trhu vyhranit, řekl mluvčí CK Dan Plovajko. Nabízí proto některé nadstandardní služby, včetně možnosti odvozu na letiště limuzínou, a nově i přípravného kurzu na cestu. Zde se turisté dozvědí základní informace o místě pobytu, zvycích a naučí se základní slovíčka v místním jazyce.
Kromě klasických prodejních míst má Fischer asi stovku osobních poradců, kteří pomohou s výběrem dovolené přímo doma nebo v kanceláři klienta.
Loni na podzim ovládla cestovní kancelář Fischer skupina podnikatele Karla Komárka poté, co jejímu zakladateli Václavu Fischerovi pomohla z finančních problémů. Minulý týden skupina získala majoritu v CK Marco Polo, která se specializuje právě na exotiku, a začlenila ji do CK Fischer.
Stejně jako v létě, také v zimní sezoně chce CK Fischer pronajmout některá letadla sesterské letecké společnosti Fischer Air do zahraničí. V létě létal jeden ze tří strojů Boeing 737-300 pro polskou Polonia Air a druhý pro italskou společnost Volare. O pronájmu letadel pro zimní sezonu se podle Plovajka zatím jedná.
Přesto zůstane Fischer Air pro zimní sezonu ze strany CK Fischer preferovanou leteckou společností. Bude však využívat služeb i dalších dopravců, jako jsou ČSA či Travel Service.

×

Prodej hudebních nahrávek v pololetí mírně stoupl, tržby klesly

Starší článek

Telecom Italia prodala podíl v TV společnosti Sky Italia

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více