Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Česká televize chce do roka spustit zpravodajský kanál

Redakce MAM18. 10. 2004

Česká televize připravuje nový, čistě zpravodajský kanál. Vysílání by měl zahájit v horizontu jednoho roku. Projekt, který by pro televizi neměl znamenat výrazné finanční zatížení, připravil ředitel zpravodajství Zdeněk Šámal. Nyní ho posuzuje ředitel veřejnoprávní televize Jiří Janeček, informovaly Lidové noviny.
Nový program by se mohl jmenovat ČT 24 a vysílal by se pouze na kabelové televizi a prostřednictvím satelitu. Divákům má podle plánů nabídnou nepřetržité vysílání se zpravodajskými relacemi v hodinových intervalech. Jediné investice by podle Šámala připadaly na nové technologie.
“My už dneska vysíláme zpravodajství každé dvě hodiny. Myslím, že jsme schopni tento zpravodajský proud ještě zkvalitnit,” uvedl Šámal. Podle něj by v budoucnu praxe mohla vypadat tak, že redaktoři budou především plnit zpravodajský kanál a cokoli se pro něj vyrobí, bude moci využít i ČT 1 a ČT 2. “Z těchto programů nebudeme pořady ubírat,” dodal ředitel zpravodajství.
Dříve televize uvažovala, že vybuduje zpravodajský program až v rámci takzvané digitální televize. Nakonec se rozhodla pro kabelovou. “Nechtěl jsem čekat a pak vstupovat na území, které je již obsazené,” řekl Šámal.
Ve světě jsou zpravodajské televize běžné. Ze sousedních zemí fungují v Polsku, Maďarsku i Slovensku. Právě slovenskou zpravodajskou televizi TA 3 Šámal před nástupem do ČT vedl.

×

Od A do Z sales promotion firem

Starší článek

Vysílání evropské televize v jazycích EU bylo odloženo

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více