Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Česká mediální skupina GES rozšíří své působení na Slovensku

Redakce MAM26. 10. 2004

Síť českých komerčních rozhlasových stanic Hey!, která patří do mediální skupiny GES, rozšíří své působení na Slovensku. Česká skupina uspěla ve veřejném slyšení slovenské licenční rady a získala další čtyři frekvence, které ji umožní výrazně zvýšit pokrytí a tím i počet posluchačů.
Radio Hey! bude mít k dispozici frekvence v Bratislavě, v středoslovenských městech Banská Bystrica a Ružomberok a v západoslovenské Nitře, informoval ředitel kanceláře slovenské Rady pro vysílání a rentransmisi Peter Ábrahám. Letos na jaře již česká rozhlasová síť získala frekvence v Popradu na východě země a Rimavské Sobotě na středním Slovensku.
Zástupci GES při příchodu na slovenský trh uvedli, že budou usilovat o vybudování sítě regionálních rozhlasových stanic, na nichž se bude vysílat zejména slovenská a česká populární hudba a místní zpravodajství.
GES, který v ČR ovládá vedle několika rozhlasových stanic celoplošnou TV Prima, se poprvé pokusil proniknout na Slovensko loni v listopadu. Licenční rada ale tehdy zamítla žádost skupiny o licenci pro multiregionální rozhlasové vysílání.

×

Navrcholu.cz míří do zahraničí

Starší článek

Telecom a Eurotel budou mít společnou mediální agenturu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Loni dosáhl Rohlik.cz obratu přes 300 milionů eur a měl kolem tři čtvrtě milionu zákazníků. Získané finanční zdroje použije Rohlik Group…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více