Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Obchodní oddělení Lidových novin přechází pod vydavatelství Mafra

Redakce MAM25. 10. 2004

Obchodní oddělení Lidových novin přechází pod společnost Mafra, vydavatele deníku Mladá fronta Dnes. Distribuci, inzerci, marketing a správu vydavatelství a zodpovědnost za tyto činnosti tak přebírá jednotné vedení mediální skupiny Mafra, sdělil člen představenstva Mafra Roman Latuske. “Pro redakci Lidových novin se při tomto procesu nemění vůbec nic,” dodal. Neuvedl však, zda změna bude znamenat pokles počtu pracovníků v jednotnějším obchodním oddělení.
Obchodníci LN tak podle něj nyní mohou využívat například společného zázemí inzertního oddělení, počínaje výrobou inzerce, mediálního servisu a účetnictví. “Hlavním cílem integrace je především posílit Lidové noviny,” uvedl Latuske.
Změny ve struktuře obou vydavatelství, jejichž většinovým vlastníkem je v obou případech německá společnost Rheinisch- Bergische Druckerei und Verlagsgesellschaft, jsou prý výsledkem dlouhodobějšího vývoje. Latuske uvedl, že již zhruba před rokem sjednotily Mafra a LN servisní útvary, například finance a personál, správu a informační technologie.
“Mafra již v posledních letech nebyla pouze vydavatelem deníku MF Dnes, ale stala se z ní postupně mediální skupina podnikající v různých médiích,” uvedl Latuske. Celý proces podle něj završí stěhování médií spojených s Mafrou a Lidovými novinami do nového komplexu v Praze-Smíchově.
Součástí změn je i odchod ředitele vydavatelství Lidové noviny Tomáše Vaňka, který v LN působil deset let, do společnosti PNS. V ní Mafra vlastní více než 26procentní podíl. Od 1. listopadu bude Vaněk v PNS zastávat pozici vedoucího projektu.

×

Vyplatí se budování značky v oblasti B2B?

Starší článek

Podle The Times uvažuje BBC o snížení stavů až o čtvrtinu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více