Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Sanoma zavírá další časopis

Redakce MAM25. 10. 2004

Vydavatelství Sanoma Magazines Praha se rozhodlo ke konci října zastavit vydávání svého časopisu Viky, určeného ženám ve věku 18-30 let. Informaci M&M potvrdil ředitel vydavatelství Petr Rasocha, podle kterého zůstal časopis za finančním očekáváním. Podle údajů z monitoringu TNS A-Connect dosáhl objem inzerce Viky do letošního září 14 mil. Kč. Po magazínu Hvězdný víkend, jehož vydávání Sanoma ukončila v uplynulých týdnech, tak jde o druhý titul, který Sanoma zastavuje. Podobně jako Hvězdný víkend také časopis Viky vstoupil na trh v letošním roce, a to v březnu. Vydavatelství zatím nepřipravuje podobný titul, který by měl Viky v portfoliu nahradit. Svoji pozornost Sanoma v posledních dnech soustředila na segment ultra levných časopisů, na nějž uvedla hned tři nové tituly. Jejich prodejní výsledky hodnotí ředitel vydavatelství jako nad očekávání dobré.

-Martina Vojtěchovská-

×

Češi vydají za deskové hry 150 milionů

Starší článek

Grey se spojuje s agenturou WMC

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více