Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Microsoft a Swatch nabízejí hodinky se zábavou a zpravodajstvím

Redakce MAM21. 10. 2004

Americký softwarový obr Microsoft a švýcarský výrobce hodinek Swatch přišli na trh s novou řadou hodinek s bezdrátovým datovým spojením. Hodinky mimo jiné nabízejí zpravodajství včetně zpráv ze sportu a z burz či předpovědi počasí ze služby MSN Direct od Microsoftu.
“Je to nová cesta, jak získávat informace,” uvedl předseda Microsoftu Bill Gates. Počítačem vybavené hodinky Swatch jsou ale zatím k dostání jen ve Spojených státech a v Kanadě.
Hodinky nabízejí tři úrovně služeb. Každá z nich přináší zdarma lokální informace o počasí, zpravodajské přehledy a burzovní indexy. Maloobchodní cena hodinek je 150 dolarů a je dvou až trojnásobná proti běžným hodinkám od švýcarského výrobce. Se softwarem od Microsoftu bude nyní k dostání 12 modelů takových hodinek Swatch.
Za 40 dolarů ročně navíc dostane uživatel více informací o počasí, osobní výběr ze zpravodajství, výsledky sportovních soutěží, ceny jednotlivých akcií, horoskopy a další informace. Za příplatek 60 dolarů ročně může uživatel dostávat vzkazy a kalendářové poznámky ze svého počítače, pokud používá program Microsoft Outlook.
Modely od Swatch a Microsoftu také nabízejí díky dohodě s vydavatelstvím Time Out aktualizované informace o oblastní kultuře a zábavě, včetně informací, které zvyšují šanci setkání jejich uživatele s celebritami.
Microsoft a Swatch začaly vyvíjet chytré hodinky před třemi lety. Společnosti představily nový výrobek v noci na dnešek a doba telefonu v náramkových hodinkách se zase o krok přiblížila. Aby hodinky mohly nabídnout služby, které má díky nim k dispozici komiksový detektiv Dick Tracy, musely by mít silnější baterie a menší čip, což zatím není ekonomické, napsala agentura Reuters.

×

Home Credit sponzorem kampaně projektu Vánoční pohlednice

Starší článek

Oskar změní vzhled prodejen

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více