Televizní diváky lákají české seriály

7. 10. 2004 09:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Podzimními trumfy českých televizních stanic jsou hlavně původní seriály. Nejlépe si vede seriál televize Nova Pojišťovna štěstí s průměrným podílem sledovanosti 63 procent. Více než 50 procent diváků v září přitáhl seriál České televize Náměstíčko. Podzimní novinky televizních stanic v Česku však zásadní změny v chování diváků nepřinesly. ČTK to sdělila firma Arbomedia s odvoláním na zprávu firmy Mediaresearch.
Snímek televize Nova Redakce sleduje průměrně 46 procent a Rodinná pouta televize Prima asi 37 procent diváků. Žádný ze zářijových seriálů však nedosáhl úspěchu závěrečných dílů Nemocnice na kraji města po dvaceti letech vysílaných začátkem roku na ČT1. Sledovanost seriálu tehdy přesáhla hranici 70 procent.
Ve srovnání s loňským zářím se sledovanost televizí přes řadu novinek v programových schématech celkově nezměnila. Oproti loňskému roku televize Prima a ČT1 zaznamenaly posílení pozic, Nova naopak ztratila. Patrné je to především v nejsledovanějším čase od 19:00 do 22:00, takzvaném primetime.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení