Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Televizní diváky lákají české seriály

Redakce MAM7. 10. 2004

Podzimními trumfy českých televizních stanic jsou hlavně původní seriály. Nejlépe si vede seriál televize Nova Pojišťovna štěstí s průměrným podílem sledovanosti 63 procent. Více než 50 procent diváků v září přitáhl seriál České televize Náměstíčko. Podzimní novinky televizních stanic v Česku však zásadní změny v chování diváků nepřinesly. ČTK to sdělila firma Arbomedia s odvoláním na zprávu firmy Mediaresearch.
Snímek televize Nova Redakce sleduje průměrně 46 procent a Rodinná pouta televize Prima asi 37 procent diváků. Žádný ze zářijových seriálů však nedosáhl úspěchu závěrečných dílů Nemocnice na kraji města po dvaceti letech vysílaných začátkem roku na ČT1. Sledovanost seriálu tehdy přesáhla hranici 70 procent.
Ve srovnání s loňským zářím se sledovanost televizí přes řadu novinek v programových schématech celkově nezměnila. Oproti loňskému roku televize Prima a ČT1 zaznamenaly posílení pozic, Nova naopak ztratila. Patrné je to především v nejsledovanějším čase od 19:00 do 22:00, takzvaném primetime.

×

Dětská porota vybere nejlepší novinářské snímky

Starší článek

V Evropě se pije nejvíc vína ve Francii

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více