Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Zůstává Mediaresearch/Gemius a United Interactive

Externí autor4. 10. 2004

Ve hře o realizaci sociodemografického výzkumu českého internetu NetMonitor zůstávají poslední dva subjekty. Jde o firmy Mediaresearch (ve spolupráci s polskou společností Gemius) a United Interactive. Rozhodl tak zadavatel projektu – Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) – při debatě o dalším postupu ve věci výběrového řízení na realizátora další generace výzkumu. Nabídky původně předložily v řádném termínu celkem 4 společnosti (Mediaresearch/Gemius, United Interactive, GfK Praha a iAudit International).
Výkonná rada SPIR sestavila pro účely posouzení všech nabídek Výběrovou komisi složenou z odborníků na výzkumy a internetovou technologii. Ta nabídky v minulých dnech podrobně posoudila a předložila Výkonné radě vyhodnocení s komentáři k jednotlivým nabídkám.
Na základě těchto vyhodnocení se Výkonná rada SPIR jednomyslně shodla na dalším jednání se společnostmi Mediaresearch/Gemius a United Interactive. Z těchto jednání vzejde do 3 týdnů vítěz výběrového řízení na dodavatele sociodemografických dat českého internetu pro další 3 roky.
SPIR je profesní sdružení působící v oblasti internetové reklamy od roku 2000. Skládá se ze dvou sekcí reprezentujcích obě strany reklamního trhu – sekce internetových medií a sekce zadavatelů internetové reklamy. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMoniror, se aktivně snaží o kultivaci celého internetového reklamního trhu.

-sch-

×

Regionální televize změří síly na festivalu v Kopřivnici

Starší článek

Portály: Léto bylo dobré, vyhlížíme podzim,Stahování z webu je stále malý byznys

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více