Zveřejněny nominace na Zlatou pecku

4. 10. 2004 09:10

— Mohlo by vás zajímat —

IPTV či kabelovou televizi si platí více než polovina Čechů

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z placených operátorů, se v Česku drží na stabilní úrovni, dál však klesá podíl satelitní TV. Vyplývá to z aktuálního výzkumu Atmedia index.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA M.K.) zveřejnila 1. října seznam 39 nominovaných kreativních prací 10. ročníku soutěže Zlatá pecka, z nichž si dvacet tento týden odnese ze slavnostního vyhlášení Zlatou pecku. Nejvíce nominací získaly soutěžní exponáty agentur Euro RSCG, DDB Praha, TTV a Saatchi & Saatchi. Jedenáctičlenná porota v čele s Ondřejem Hejmou vybírala ve čtvrtek ty nejlepší z 219 přihlášených exponátů. Zastoupena byla stejně jako v loňských ročnících široká škála formátů a mediálních nosičů. Nejvíce bylo televizních spotů (49), tiskových inzercí (39), reklamních tiskovin (26) a rozhlasových spotů (24). Dvacet exponátů vybírala porota ze zvláštní kategorie, do které se řadí obaly, city lighty, dárkové předměty, firemní časopisy aj. V počtu přihlášených reklamních formátů převažovaly kromě Fabriky a TTV nadnárodní agentury jako Euro RSCG, Ark Thompson, DDB a Saatchi & Saatchi. Zahraniční agentury opakovaně zastupuje Soria & Grey. Z řad zadavatelů se o Zlatou pecku ucházejí Škoda Energo a Oskar Mobil.
Vítězové budou známi 7. října na slavnostním večeru pořádaném AČRA, který se uskuteční po ukončení konference Marketing Trend na Novotného lávce.

-Martina Trymlová-

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Další zajímavé čtení